اخبار داخلی

فروش محصولات آرین دیزل در بورس کالا

آرین دیزل قصد دارد به زودی محصولات خود را از طریق مزایده در بورس کالا در بازار عرضه کند. بر اساس اطلاعیه منتشر شده از این شرکت سه کامیونت ۶، ۸.۵ و ۹ تنی و همین‌طور کشنده جدید شک موتو X5000 به فروش می‌رسند. کشنده شک موتو محصول گروه شاکمن چین است که به تازگی معرفی و رونمایی شده‌ است.

جالب است بدانید که این اقدام آرین دیزل نه تنها به خریداران محصولات این شرکت کمک خواهد کرد که در نهایت منجر به سود بیشتر تولیدکننده نیز خواهد شد. ماجرا از این قرار است که محصولات آرین دیزل در بازار طرفداران بسیاری دارد و عرضه کم این محصولات نمی‌تواند پاسخگوی نیاز بازار شود.

بدیهی است که عرضه پایین، آن هم در شرایط اقتصادی فعلی و نرخ سرسام‌آور ارز در کشور، باعث می‌شود قیمت خودروهای سنگین به طور چشمگیری افزایش پیدا کند. آرین دیزل به عنوان یک شرکت سابقه‌دار در عرضه ماشین سنگین، به خوبی بر این موضوع واقف بوده و تصمیم گرفته محصولات پرطرفدار و کاربردی خود را در بورس کالا عرضه کند. تا بلکه با حذف نقش دلالان و واسطه گران، این خودروها با قیمت کمتری در دسترس خریداران قرار گیرد.

یکی از محصولات آرین دیزل کشنده جدید شک موتو X5000 است. این کشنده تک محور از پیشرانه قدرتمند ۱۳ لیتری کامینز ISZ520 استفاده می‌کند. قوای محرکه این کشنده می‌تواند ۵۲۰ اسب بخار قدرت و ۱۳۰۰ نیوتن متر گشتاور را به چرخ‌های آن منتقل کند. قدرت از طریق گیربکس اتوماتیک Fast F16JZ24 با تعداد ۱۶ دنده جلو و ۲ دنده عقب به چرخ‌ها وارد می‌شود. شک موتو ایکس ۵۰۰۰ از ظرفیت مجاز فنی ۷.۵ تن روی محور جلو و ۱۳ تن روی محور عقب برخوردار است.

هنوز مشخص نیست که آرین موتور محصولات خود را با چه قیمت پایه‌ای در بورس کالا عرضه خواهد کرد اما به طور قطع با نزدیک شدن به تاریخ عرضه اطلاعات بیشتری در این خصوص در اختیار عموم قرار خواهد گرفت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا