اخبار داخلی

بک X3 پرو یک گزینه جذاب ۷۰۰ میلیون تومانی

خودروسازان بم در نمایشگاه خودرو کرمان ۱۴۰۱ از اولین محصولش پس از مدت‌ها رونمایی کرد. این هاچبک کراس همان میپل X3 پرو و محصول زیر برند اقتصادی جیلی است که با برند داخلی و اسمی متفاوت در اردیبهشت ۱۴۰۲ به بازار عرضه می‌شود. بک X3 پرو احتمالا با قیمت ۷۰۰ میلیون تومان به فروش می‌رسد و با ام وی ام X22 پرو و جک S3 رقابت می‌کند.

بک X3 پرو - BAC X3 PRO

مشخصات فنی بک X3 پرو

قلب تپنده بک X3 پرو موتور ۱.۵ لیتری و تنفس طبیعی است که ۱۰۲ اسب بخار قدرت و ۱۴۰ نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند. این قدرت از طریق جعبه دنده اتوماتیک پیوسته CVT به چرخ‌های جلو منتقل می‌شود. کراس اوور جدید خودروسازان بم از سیستم تعلیق مک فرسون در جلو و تیر پیچشی نیمه مستقل در عقب استفاده می‌کند.

طول، عرض و ارتفاع این هاچبک کراس به ترتیب ۴۰۰۵، ۱۷۶۰ و ۱۵۷۵ میلیمتر و فاصله بین دو محور ۲۴۸۰ میلیمتر است. همچنین فضای صندوق عقب ۴۰۰ لیتر عنوان شده که با خواباندن ردیف دوم صندلی‌ها افزایش چشمگیری پیدا می‌کند. فضای سرنشینان و صندوق عقب برای سفرهای کوتاه برون شهری کافی به نظر می‌رسد.

بک X3 پرو - BAC X3 PRO

امکانات کراس اوور خودروسازان بم

بک X3 پرو از امکاناتی مثل فرمان D کات، نگهدارنده بار یا روف رک، صندلی راننده با قابلیت تنظیم ۶ حالته دستی، سیستم نمایش فشار باد تایرها، تهویه مطبوع برقی و تنظیم دستی، نمایشگر ۸ اینچی اطلاعات و سرگرمی با قابلیت اتصال به بلوتوث، سیستم صوتی با ۸ بلندگو، دوربین دنده عقب، سنسور پارک عقب، استارت دکمه‌ای، ورود بدون کلید، ریموت هوشمند و سانروف با قابلیت آنتی ترپ بهره می‌برد.

از دیگر این خودرو می‌توان به فرمان برقی با قابلیت تنظیم ارتفاع، آینه‌های جانبی با قابلیت تنظیم برقی و گرمکن، قطع کردن سوخت و باز کردن درها پس از تصادف، کروز کنترل، چراغ‌های جلو هالوژنی با قابلیت تنظیم ارتفاع، سیستم روشنایی روز، ثابت کننده صندلی کودک یا ایزوفیکس، قفل اتوماتیک درها حساس به سرعت، هشدار سرعت بالا و اسپویلر عقب اشاره کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا