اخبار داخلی

دورهمی مشتریان فونیکس در عمارتی لوکس

فونیکس به منظور ارج نهادن به خریدار و ارتباط بیشتر با مشتریان، هر ساله برنامه ویژه‌ای را تدارک می‌بیند. امسال هم در باغ عمارتی لوکس جشن بزرگی با حضور مدیران ارشد این شرکت برگزار شد. دورهمی مشتریان فونیکس با حضور هنرمندان و مجریان مشهوری مانند حجت اشرف زاده و علی ضیا رنگ و بوی متفاوتی داشت.

دورهمی مشتریان فونیکس

در این مراسم حسین مهداد، مدیر باشگاه مشتریان مدیران خودرو، به تشریح فعالیت‌های این بخش در سال ۱۴۰۱ پرداخت. او گفت که برای ۳۰۰۰ مشتری ۲۵ ایونت برگزار شده و مشتریان در پرسشنامه‌های مختلف، رضایت‌مندی ۱۰۰ درصدی خود را نشان داده‌اند.

او در ادامه صحبت‌های خود از برنامه‌های این شرکت در سال آینده گفت:

به‌زودی اپلیکیشن جامعی برای مشتریان فونیکس منتشر می‌شود تا بستری برای تبادل نظر مالکان، حل مشکلات و پاسخ به سوالات این عزیزان باشد. بدین ترتیب فونیکس اولین خودروساز ایرانی خواهد بود که برای توسعه و معرفی اپلیکیشن اختصاصی مشتریان قدم‌های جدی برداشته.

حسین مهداد، مدیر باشگاه مشتریان مدیران خودرو
دورهمی مشتریان فونیکس

یکی از جذابیت‌های دورهمی مشتریان فونیکس، حضور دو محصول جدید مدیران خودرو یعنی فونیکس FX و تیگو 8 پرو مکس در مسیر ورودی سالن بود. همین موضوع باعث شد که توجه مشتریان به ویژه حجت اشرف زاده به لاین آپ این برند لوکس جلب شود.

دورهمی مشتریان فونیکس

مدیران ارشد برند فونیکس پس از قرعه‌کشی و اهدای جوایز سوپرایزی داشتند و خبر از رونمایی دو محصول جدید در آینده‌ای نزدیک دادند. طبق گفته آن‌ها یکی از این خودروها سدانی در سگمنت B و دیگری یک خودرو شاسی بلند PHEV خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا