اخبار داخلی

قیمت تیگارد X35 اعلام شد

سانیار موتور پارسیان طی یک نشست خبری قیمت تیگارد X35 و زمان عرضه آن را اعلام کرد. این کراس اوور که فروردین امسال رونمایی شده بود، بعد از ۱۱ ماه قیمت خورد و قرار است تا قبل عید فروش آن آغاز شود. سارا غفاری، مدیر فروش تیگارد موتور، گفت:

تیگارد X35 با قیمتی بین ۹۵۰ تا یک میلیارد و ۵۰ میلیون تومان در سامانه جدید یکپارچه عرضه خودرو به فروش خواهد رسید.

نشست خبری اعلام قیمت تیگارد X35

باوجود تغییرات شدید نرخ ارز و رسیدن دلار به بالای ۶۰ هزار تومان در بازار آزاد، همچنان بهای ارز نیمایی ثابت مانده. بنابراین اگر دولت نرخ نیمایی را تغییر دهد، طبعا قیمت تیگارد X35 نیز بالا خواهد رفت. غفاری در ادامه به تیراژ و رنگ‌های قابل عرضه اولین محصول سانیار موتور اشاره کرد:

تیگارد X35 فعلا در رنگ‌های سفید و مشکی با تیراژی بین ۲۰۰ تا ۳۰۰ دستگاه تولید شده و تا قبل عید این تعداد را به فروش می‌رسانیم. برای سال آینده برنامه تولید ۲۰۰۰ دستگاه را داریم.

این خودرو قرار است با گارانتی ۳ ساله یا ۶۰ هزار کیلومتر عرضه شود و تحویل آن ۶۰ روز کاری به طول می‌انجامد. همچنین رنگ قهوه‌ای این خودرو به صورت آزمایشی تولید شده و درصورت بازخورد مناسب روانه بازار می‌شود.

اسفندیاری، مدیر خدمات پس از فروش تیگارد، اعلام کرد که فعلا سه نمایندگی در شهرهای تهران، بابل و شیراز برای خدمات به مشتریان این شرکت فعال است. به‌زودی نمایندگی‌های دیگری هم در شهرهای تبریز، اصفهان و مشهد افتتاح می‌شوند.

تیگارد X35 یک کراس اوور سگمنت B است که رقیب مستقیم ام وی ام X55 پرو و ایکو تانا محسوب می‌شود. این خودرو از موتور ۱.۵ لیتری توربو به قدرت ۱۴۷ اسب بخار و گشتاور ۲۱۰ نیوتن متر بهره می‌برد که به گیربکس CVT متصل است.

از جمله امکانات این خودرو می‌توان به سقف پانورامیک، نمایشگر ۸ اینچی اطلاعات و سرگرمی، استارت دکمه‌ای، سیستم کنترل پایداری، سیستم کنترل کشش، چراغ‌های LED و دوربین عقب اشاره کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا