اخبار داخلی

کمپین پر جایزه خدمات پس از فروش فونیکس و اهمیت تجربه مشتری

واحد خدمات پس از فروش فونیکس کمپین ویژه‌ای را از تاریخ 23 دی آغاز کرده که تا 6 بهمن 1402 ادامه خواهد یافت. این کمپین در تمامی نمایندگی‌های خدمات پس از فروش فونیکس دایر است و هدایای ویژه‌ای به کلیه شرکت‌کنندگان در این کمپین، تقدیم می‌گردد.

کمپین پر جایزه خدمات پس از فروش فونیکس و اهمیت تجربه مشتری

خدمات پس از فروش یکی از مهم‌ترین بخش‌های تجربه مشتری است که نقش زیادی در تعیین وفاداری مشتریان به یک برند دارد. شرکت‌های بزرگ و موفق همیشه به دنبال راه‌هایی برای افزایش رضایت مشتریان خود هستند و یکی از راه‌های موثر برای دست‌یافتن به این هدف، ارائه خدمات پس از فروش با کیفیت بالا است.

در همین راستا، واحد خدمات پس از فروش فونیکس با هدف افزایش رضایت مشتریان و ارائه خدمات با کیفیت برتر، اقدام به برگزاری یک کمپین ویژه از تاریخ 23 دی تا 6 بهمن 1402 نموده است. فونیکس در سطح کشور، 90 نمایندگی خدمات پس از فروش دارد و این کمپین در تمامی این نمایندگی‌ها در حال برگزاری است.

در طول این کمپین، خدمات زیر به صورت رایگان یا با تخفیف ویژه ارائه خواهد شد:

•         بازدید رایگان خودرو

•         شیشه شوی رایگان

•         20 درصد تخفیف مایع ضدیخ

•         10 درصد تخفیف سایر قطعات (تا سقف 3 میلیون ریال)

علاوه بر این، تمامی مشتریان فونیکس که در این کمپین شرکت می‌کنند، هدیه‌ای ویژه از طرف شرکت دریافت خواهند کرد.

شرکت خدمات پس از فروش مدیران خودرو در راستای افزایش رضایت مشتریان و افزایش ظرفیت ارائه خدمات، نسبت به تعریف پروژه‌های مختلف از قبیل Home Service و ارائه خدمات در ایام تعطیل اقدام نموده است. امکان تعیین وقت آنلاین برای دریافت خدمات مذکور از طریق مراجعه به اپلیکیشن خدمات پس از فروش میسر می باشد. همچنین با نزدیک شدن به ایام نوروز و به منظور آسودگی خاطر خیال مشتریان در سفرهای نوروزی، برنامه‌ریزی لازم جهت توسعه و تجهیز ناوگان امداد مدیران خودرو در حال اجراست.

کمپین ویژه خدمات پس از فروش فونیکس یک فرصت بی‌نظیر برای مشتریان است تا از خدمات با کیفیت بالا و تخفیف‌های ویژه بهره‌مند شوند. با توجه به اقدامات شرکت برای افزایش رضایت مشتری و ارائه خدمات در ایام تعطیل، این کمپین گامی بزرگ در جهت تحقق اهداف شرکت خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا