اخبار داخلی

یک خبر داغ: لوکانو با ماموت خودرو می‌آید

بر اساس شایعات جدید گروه ماموت ممکن است شریک استراتژیک برند جدید آفرود لوکانو شود. دیروز شایعه شد که برند کاملاً جدید خودروی لوکانو در شرف ورود به بازار ایران است و این خبر بلافاصله صنعت خودروسازی ایران را شعله ور کرد. همه در مورد یک سوال کنجکاو هستند که دقیقاً برند جدید LUCANO که بازار خودروی ایران را به یکباره برانگیخته است، کیست؟

لوکانو

حساب رسمی رسانه‌ برند LUCANO قبلاً ایجاد شده است و گمان می‌رود که این صفحه رسمی به زودی آخرین اخبار بیشتری را اعلام کند.

اتحاد لوکانو و گروه ماموت

بر اساس شایعات برند لوکانو یک اتحاد قوی با گروه ماموت ایجاد خواهد کرد! گروه ماموت به عنوان یک گروه تجاری پیشرو با تجربه و قوی در ایران، با کیفیت بالا و خدمات پس از فروش حرفه‌ای شناخته‌شده، از محبوبیت و شهرت بالایی برخوردار است. در عین حال شریک راهبردی رسمی فولکس واگن آلمان در ایران نیز است. منابع محلی گسترده و پلت فرم با کیفیت بالا مطمئناً پشتیبانی قوی از گسترش بازار برند لوکانو در ایران را فراهم می‌کند.

لوکانو ماموت خودرو

علاوه بر این، می‌دانیم که LUCANO به عنوان یک برند سطح بالای آفرود شهری قرار دارد و به طور کامل در مقابل لندرور قابل محک خواهد بود. محصولات این شرکت مسیرهای تکنولوژیکی مختلفی مانند سوخت، برقی خالص، هیبریدی و غیره را برای دستیابی به پوشش کامل ابعاد بازارهای فرعی مختلف شاسی‌بلندهای آفرود پوشش خواهند داد.

لوکانو

علاوه بر این، اولین مدل LUCANO ممکن است یک SUV شهری جمع و جور آفرود باشد. اگرچه هنوز اطلاعات خاصی از محصول منتشر نشده است، اما آگاهان می‌گویند که این محصول رقیب سرسخت لندروور ایووک خواهد بود. انتظار می رود این مدل تا اواسط سال ۲۰۲۴ در ایران رونمایی شود. آیا این شاسی بلند آفرود تازه معرفی‌شده می تواند دیر وارد شود؟ LUCANO چه اعتمادی برای به چالش کشیدن منظره سنتی و لوکس آفرود دارد؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا