اخبار داخلی

فروش اقساطی فردا 511 توسط گروه خودرویی دلیلی

گروه خودرویی دلیلی با دارا بودن ۱۴ نمایندگی فروش و خدمات پس از فروش در سرتاسر کشور بزرگ‌ترین گروه خودرویی مولتی برند به شمار می‌رود. این گروه اخیراً طرح فروش اقساطی سدان فردا موتورز ۵۱۱ را آغاز کرده است.

در طرح فروش اقساطی فردا ۵۱۱ دلیلی، امکان خرید این خودرو با پیش پرداخت ۳۲۰ میلیون تومان و اقساط ۲۴ ماهه فراهم است. کسانی که مایل به کسب اطلاعات بیشتر هستند، می‌توانند با واحد فروش به شماره تلفن ۳۶۳۶-۰۳۴ تماس بگیرند و یا به طور حضوری به آدرس کرمان، بلوار شهید صدوقی، حد فاصل فارابی و هزار و یکشب دفتر مرکزی گروه خودرویی مراجعه نمایند.

فروش اقساطی فردا ۵۱۱

مشخصات فنی فردا ۵۱۱

فردا ۵۱۱ در ایران با یک موتور ۱.۵ چهار سیلندر  عرضه می‌شود. این موتور که ۱۰۶ اسب‌بخار قدرت و ۱۳۵ نیوتن‌متر گشتاور تولید می‌کند، با یک جعبه دنده اتوماتیک ۵ سرعته دو کلاچه از نوع تر همکاری می‌کند. این جعبه دنده نیرو را به چرخ‌‌های جلو انتقال می‌دهد. مصرف سوخت فردا ۵۱۱ در شهر ۸.۴ لیتر است. در سیکل جاده و ترکیبی نیز میزان مصرف سوخت به ترتیب به ۴.۹ و ۶.۲ لیتر در هر صد کیلومتر می‌رسد.

فروش اقساطی فردا ۵۱۱

سیستم تعلیق فردا ۵۱۱ در جلو از نوع مک فرسون و در عقب از نوع میله پیچشی است. این خودرو به ترمزهای دیسکی خنک‌شونده در جلو و ترمز کاسه‌ای در عقب مجهز است. علاوه‌بر این، سیستم‌های کمکی ABS، EBD و برنامه کنترل پایداری در این خودرو موجود هستند. فردا ۵۱۱ از سیستم هوشمند صرفه‌جویی در مصرف سوخت نیز بهره می‌برد.

فروش اقساطی فردا ۵۱۱

سدان اقتصادی فردا موتورز طولی برابر با ۴۳۹۰ میلیمتر، عرضی برابر با ۱۷۲۵ میلیمتر و ارتفاعی برابر با ۱۴۹۰ میلیمتر دارد. فاصله محوری آن نیز به ۲۵۳۵ میلیمتر می‌رسد. این خودرو وزنی برابر با ۱۵۱۱ کیلوگرم دارد و روی رینگ‌های آلومینیومی ۱۵ اینچی حرکت می‌کند.

از امکانات رفاهی فردا ۵۱۱ باید به مواردی مثل نمایشگر ۷ اینچی با پشتیبانی از بلوتوث و پورت USB، دوربین دنده عقب، فرمان دی کات، کلیدهای کنترلی روی فرمان، سانروف برقی، اتولایت و سنسور دنده عقب اشاره کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا