اخبار داخلی

افتتاح اولین فروشگاه دیجیتال بی نی سی به مناسبت عید قربان

هم‌زمان با عید سعید قربان، فروشگاه دیجیتال بی نی سی در غرب تهران توسط برداران قرصی افتتاح شد. این فروشگاه با بیش از ۲۴ هزار قلم کالا در بلوار آیت الله کاشانی آماده خدمت رسانی به مشتریان است.

ابتکار در روش‌های فروش همیشه مورد توجه و استقبال خریداران قرار گرفته و جای خالی یک بستر دیجیتالی برای خرید لوازم و قطعات خودرو در ایران به شدت احساس می‌شد.

فروشگاه دیجیتال بی نی سی

این نیاز بازار به تازگی پاسخ داده شده و فروشگاه دیجیتال بی نی سی به عنوان نخستین بستر دیجیتالی قطعات خودرو در تهران کار خود را آغاز کرده است. این فروشگاه، اولین شعبه دیجیتالی از فروشگاه‌های زنجیره‌ای قطعات خودرو به حساب می‌آید که ایده اصلی آن در سال ۱۳۹۷ مطرح شده بود.

فروشگاه دیجیتال بی نی سی خدمات خود را به صورت دیجیتالی به مشتریان ارائه می‌دهد و کارشناسان آگاه در هر زمان آماده کمک‌رسانی به مشتریان هستند. این فروشگاه دارای چندین پنل بزرگ لمسی یا ایستگاه فروش دیجیتالی بوده که با نرم‌افزار مخصوص بی نی سی همگام‌سازی شده است.

مشتریان از طریق این استیشن می‌توانند قطعات و لوازم یدکی مورد نیاز خود را از برندهای مختلف انتخاب کرده و پس از لمس گزینه خرید، هزینه مربوطه را در همان لحظه پرداخت کنند. در ویدیو زیر می‌توانید نحوه کار با این ایستگاه فروش دیجیتالی را مشاهده کنید:


برادران قرصی به عنوان اعضای هیئت‌مدیره این شرکت طی مراسم افتتاح فروشگاه دیجیتال بی نی سی به لزوم همگام شدن با تکنولوژی‌های روز دنیا تأکید کردند و همدلی، همکاری و صداقت مجموعه را دلیل اصلی موفقیت فعلی BiNiCi دانسته‌اند.

همچنین به عقیده مشاور عالی فروشگاه‌های زنجیره‌ای بی نی سی، ایده‌های جدید و نوآوری عامل مهمی در ماندگاری و حضور پررنگ و مؤثر شرکت در بازار به حساب می‌آید.

در حال حاضر که رقابت تجاری به شدت دشوار و مخاطره‌آمیز شده، پیروی از اصول کسب‌وکار مدرن و اعمال نگرش‌های درست و خلاقانه می‌تواند به پایداری و بقای شرکت‌ها کمک کند.

فروشگاه دیجیتالی بی نی سی نیز یک روش عرضه مبتکرانه برای برتری در بازار است. فروشگاه دیجیتالی به مشتریان اجازه می‌دهد قطعات یدکی مورد نیاز خود را از بین برندهای مختلف پیدا کرده و پس از بررسی و مقایسه آن با کالاهای مشابه، تصمیم قاطعانه‌ای برای خرید امن و فوری اتخاذ کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا