اخبار داخلی

از سوی کوشا خودرو انجام شد: تحویل کیا K5، کیا سونت و کیا سلتوس به مشتریان و عاملیت ها

شرکت کوشا خودرو بعد از طی شدن مراحل لازم، سه خودروی وارداتی از برند کیا را به مشتریان و دیگر عاملیت‌های خود در تهران و سایر شهرستان‌ها تحویل داد. این سه مدل عبارتند از کیا K5، کیا سونت و کیا سلتوس.

تحویل کیا K5، کیا سونت و کیا سلتوس

پس از پلاک شدن سدان کیا K5، کوشا خودرو چند دستگاه از این سدان خوش استیل را به همراه دو مدل سونت و سلتوس به شماری از خریداران ساکن در تهران تحویل داد. علاوه بر تهران، تعدادی از این مدل‌ها راهی نمایندگی‌ها و عاملیت‌های فروش و خدمات پس از فروش سایر شهرها نیز شدند تا به مشتریان تحویل داده شوند. با این کار دیگر نیازی نخواهد بود که مشتریان ساکن در شهرستان‌ها، برای دریافت خودروی خود به تهران مراجعه کنند. با توجه به استقبالی که مشتریان همواره از محصولات برند کیا داشته‌اند، انتظار می‌رود در صورت ادامه امکان ثبت سفارش، کوشا خودرو تعداد بیشتری از تولیدات این برند کره‌ای را وارد بازار ایران کند.

تحویل کیا K5، کیا سونت و کیا سلتوس

مشخصات کیا K5 وارداتی کوشا خودرو

در زیر کاپوت کیا K5 وارداتی کوشا خودرو، یک موتور ۲ لیتری وظیفه تأمین نیرو را بر عهده دارد. این موتور تنفس طبیعی است و می‌تواند ۱۵۰ اسب بخار قدرت و ۱۹۶ نیوتن متر گشتاور تولید کند. نیروی این موتور توسط گیربکس ۶ سرعته خودکار به چرخ‌های محور جلو انتقال می‌یابد.

مشخصات کیا سونت وارداتی کوشا خودرو

کراس اوور کوچک کیا سونت به یک موتور ۱.۵ لیتری مجهز است. این موتور تنفس طبیعی توانایی تولید ۱۱۳ اسب بخار قدرت و ۱۴۴ نیوتن متر گشتاور را دارد. نیروی این موتور از طریق جعبه دنده CVT به چرخ‌های جلو منتقل می‌شود.

مشخصات کیا سلتوس وارداتی کوشا خودرو

کیا سلتوس با یک موتور ۱.۶ لیتری وارد بازار ایران می‌شود. این موتور ۱۲۱ اسب بخار قدرت و ۱۵۴ نیوتن متر گشتاور دارد و نیروی آن توسط گیربکس ۶ سرعته خودکار به سمت چرخ‌های جلو ارسال می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا