اخبار داخلی

مکث موتور واردات ونوسیا را به ایران آغاز کرد

شرکت مکث موتور که بال آسیایی گروه ماموت محسوب می‌شود، با ثبت نمایندگی رسمی در وزارت صمت واردات اولین محموله از محصولات ونوسیا (Venucia) را انجام داد. در حال حاضر این خودروها در مرحله ترخیص در گمرک قزوین قرار دارند.

مکث موتور واردات سه مدل از خودروهای ونوسیا را در برنامه دارد و تعداد قابل توجهی از این خودروها جهت دریافت مجوزهای لازم به گمرک قزوین وارد شده‌اند. محموله وارد شده به کشور شامل کراس‌اوورهای V-Online و Star به همراه سدان D60 Plus است که به عنوان خودروهایی مدرن از برند لوکس و باکیفیت ونوسیا در ایران عرضه خواهند شد.

ونوسیا نتیجه سرمایه‌گذاری مشترک دانگ فنگ و نیسان است که زیرمجموعه این گروه بزرگ خودروسازی چینی محسوب می‌شود. محصولات این برند پلتفرم مشترکی با محصولات نیسان دارند اما از سبک طراحی خاص خودشان بهره می‌برند.

مدل V-Online به عنوان کراس‌اوور جذاب این برند، مجهز به پیشرانه 4 سیلندر 1.5 لیتری توربو GDi به قدرت 188 اسب بخار و گشتاور 260 نیوتن متر است. انتقال قدرت نیز از طریق گیربکس 7 سرعته اتوماتیک دو کلاچه به چرخ‌های جلو صورت می‌گیرد.

کراس‌اوور Star هم با ویژگی‌هایی نسبتا لوکس‌تر از مشخصات فنی مشابه با V-Online بهره می‌گیرد اما سدان D60 Plus مجهز به پیشرانه 4 سیلندر 1.6 لیتری تنفس طبیعی با برند نیسان به قدرت 120 اسب بخار و گشتاور 155 نیوتن متر و البته گیربکس CVT XTRONIC است که از تکنولوژی نیسان استفاده می‌کند.

در روزهای اخیر پس از آزاد شدن واردات شرکت‌های مختلفی تعداد انگشت شماری از نمونه خودروهای مورد نظر خود را برای بررسی یا تست فنی به کشور وارد کرده‌اند اما این اقدام به معنی داشتن نمایندگی برند نیست.

1 دیدگاه

  1. سلام و عرض ادب به برند
    مکث موتور
    مدیرت محترم
    پرسنل کرامی و کوشا
    لطفا قبول زحمت نموده
    خودروهای ۲ دفرانسیل هم مد نظر قرار دهید
    البته با توجه به متا سفانه محدودیتهای لحاظ شده و دستوری
    هر چند به نام اشتغال و به دولت و شرکتهای تابعه و با اعمال محدودیت واردات خودرو ؟!
    تنها به سود دولت و وارد کننده ختم گردید
    البته مبحث خودرو بسیار کلاف
    ساده و پر حاشیه نشان داده اند
    در هر صورت انحصار و حباب
    ۲فاکتور برای خودرو منتاژ کندگان
    ایران خودرو
    سایپا
    اخرین اطلاعات. سایپا T35. چین که از ۳سال قبل زه علت عدم استقبال مردم تولید نمیشود
    در حال برای ایران تولید و مراحل تست ان انجام میشود
    ان چیز که اعیان است
    چه حاحت به بیان است
    متشکرم از صبر و شکیبایی شما
    موفق و سلامت
    سپاس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا