اخبار داخلی

رونمایی از آریزو ۶ GT و تیگو ۸ پرو e پلاس در نمایندگی ۷۷۷

شب گذشته نمایندگی ۷۷۷ مدیران خودرو در شعبه ارگ تجاری تجریش از دو محصول جدید برند فونیکس رونمایی کرد. آریزو ۶ GT و تیگو ۸ پرو e پلاس دو خودرویی بودند که در میان انبوه جمعیت به نمایش درآمدند.

نکته جالب توجه در این مراسم، رونمایی از آریزو ۶ GT برای اولین بار بود. پیش از اینکه برند فونیکس از محصول جدیدش رونمایی کند، نمایندگی ۷۷۷ مدیران خودرو از این سدان پرشتاب پرده برداشت.

رونمایی آریزو ۶ GT نمایندگی ۷۷۷ ارگ تجریش

آریزو ۶ GT جدیدترین سدان مدیران خودرو است که نسخه ارتقایافته و پرآپشن آریزو ۶ محسوب می‌شود. این خودرو از موتور ۱.۶ لیتری توربو GDi بهره می‌برد که ۱۹۷ اسب بخار قدرت و ۲۹۰ نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند.

قدرت در این سدان از طریق گیربکس ۷ سرعته دو کلاچه تر به چرخ‌های جلو منتقل می‌شود. موضوعی که باعث شده شتاب ۰ تا ۱۰۰ این خودرو طبق اعلام شرکت سازنده کمتر از ۷ ثانیه باشد!

رونمایی آریزو ۶ GT نمایندگی ۷۷۷ ارگ تجریش

در کنار رونمایی از آریزو ۶ GT محصول سبز فونیکس یعنی تیگو ۸ پرو e پلاس هم رونمایی شد. خودرویی که از تکنولوژی پلاگین هایبرید یا PHEV بهره می‌برد و در مقایسه با تیگو ۸ پرو مکس قدرت و گشتاور بیشتری دارد.

تیگو ۸ پرو e پلاس از یک موتور ۱.۵ لیتری توربو و دو موتور الکتریکی با مجموع قدرت ۳۲۶ اسب بخار و گشتاور ۵۶۵ نیوتن متر بهره می‌برد. این خودرو در حالت تمام برقی و با شارژ کامل می‌تواند ۷۵ کیلومتر را طی کند.

رونمایی آریزو ۶ GT نمایندگی ۷۷۷ ارگ تجریش

نمایندگی ۷۷۷ یکی از بزرگ‌ترین و پرفروش‌ترین نمایندگی‌های مدیران خودرو در سطح کشور محسوب می‌شود که به علت گستردگی شعب و اداره تحویل اختصاصی توانسته سهم بالایی در فروش محصولات مدیران خودرو داشته باشد.

این نمایندگی در سعادت‌آباد، عظیمیه و مهرشهر کرج شعبه دارد و همچنین کارشو این نمایندگی در ارگ تجاری تجریش میزبان مشتریان و متقاضیان محصولات مدیران خودرو است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا