معرفی

ونوسیا V-Online با مکث موتور می‌آید؛ یک کراس اوور جذاب با ۱۸۷ اسب بخار قدرت

خودرو ونوسیا V-Online محصول جدید مکث موتور می‌باشد که به زودی روانه بازار خودرو ایران می‌شود. این شرکت قصد دارد سه محصول متعلق به برند ونوسیا را روانه بازار ایران ‌کند که یکی از آن‌ها کراس اوور سایر متوسطی به نام V-Online است.

خودرو ونوسیا V-Online یک محصول چینی-ژاپنی است که حاصل همکاری مشترک شرکت‌های نیسان و دانگ فنگ بوده که سابقه تاسیس آن به سال ۲۰۱۰ برمی‌گردد و در حوزه تولید خودروهای لوکس فعالیت می‌کند. شرکت مکث موتور قصد دارد با واردات این خودرو سهمی مهم از بازار را در حوزه خودروهای لوکس بدست آورد.

طراحی ظاهری ونوسیا وی آنلاین (V-Online)

این کراس اوور به دلیل داشتن خطوطی تیز و برجسته و بسیار بزرگ روی بدنه، چراغ‌های باریک و زاویه‌دار و جلوپنجره مشکی‌ رنگ چهره‌ای خشن و به نوعی تهاجمی دارد. طراحی چراغ‌های این خودرو به گونه‌ای خاص است، چراغ‌های جلو با عرض کم و چهار چراغ LED در دو طرف جلوپنجره قرار دارند که ظاهر خودرو را از سایر محصولات چینی متمایز می‌کند.

نمای روبرو

این خودرو در نمای جانبی شامل تورفتگی روی درب‌ها و خطوط شکسته و زاویه‌دار است. سقف شیب‌دار منتهی به اسپویلر برجسته، دستگیره‌های درب همرنگ با بدنه، ستون‌ها و رینگ‌های مشکی‌ رنگ از دیگر ویژگی‌های خاص این کراس‌اوور می‌باشد.

ونوسیا V-Online

نمای عقب نیز با چراغ‌های سرتاسری که از دو طرف به سمت پایین کشیده شده و همین‌طور طراحی ابتکاری سپر، قابل شناسایی است. یکی از المان‌های جذاب ونوسیا وی آنلاین در نمای عقب، چراغ سوم ترمز موجود در زیر اسپویلر سقفی است که به وضوح حرف V را تداعی می‌کند.

ونوسیا V-Online

ابعاد

ونوسیا وی آنلاین ابعادی برابر با ۴۵۶۲ در ۱۹۱۷ در ۱۶۲۵ میلیمتر دارد و فاصله محوری آن به ۲۷۰۰ میلیمتر می‌رسد. این خودرو دارای باکی با ظرفیت ۶۰ لیتر و صندوق باری با حجم ۶۰۵ لیتر است. با تا شدن صندلی‌های ردیف دوم این رقم به ۱۵۲۰ لیتر افزایش پیدا می‌کند.

طراحی داخلی و امکانات ونوسیا V-Online

خودرو ونوسیا V-Online دارای امکانات ایمنی و رفاهی متعددی می‌باشد. روی داشبورد یک پنل وجود دارد که میزبان دو نمایشگر دیجیتال است. این نمایشگرهای دوقلو 12.3 اینچی هستند و خوانایی مناسبی دارند. فرمان این خودرو مطابق با طراحی‌های امروز به شکل دی–کات با دکمه‌های کنترلی لمسی است. کنسول مرکزی هم دارای یک طراحی مینیمال می‌باشد.

نمای کابین

نسخه فول آپشن این کراس اوور مجهز به سنسور پارک جلو و عقب، دوربین پانورامیک با زاویه چرخش ۵۴۰ درجه، کروز کنترل انطباقی، نورپردازی داخلی با تنوع ۶۴ رنگ، سانروف، سیستم ورود بدون کلید، استارت دکمه‌ای، شارژر بی‌سیم و … می‌باشد.

سیستم‎‌های ایمنی

سیستم پایش باد لاستیک‌ها، رادار نقطه کور، سیستم هشدار تصادف از سمت عقب، سیستم تشخیص خستگی راننده، ترمز اضطراری، سیستم ترمز ضد قفل (ABS) به همراه EBD، سیستم کنترل کشش و پایداری، سیستم کنترل حرکت در سربالایی از جمله این امکانات می‌باشد، که رانندگی با این خودرو را بسیار ایمن و لذت بخش می‌سازند.

ونوسیا V-Online

مشخصات خودرو ونوسیا V-Online

خودرو ونوسیا V-Online مکث موتور در بخش فنی از پیشرانه ۱.۵ لیتری ۴ سیلندر توربوشارژ با کد A415TD استفاده می‌کند که تولید شرکت میتسوبیشی است.

این موتور حداکثر ۱۸۷ اسب بخار قدرت و ۲۶۰ نیوتن متر گشتاور دارد و نیروی آن از طریق گیربکس ۷ سرعته دوکلاچه به چرخ‌های جلو ارسال می‌شود. شتاب صفر تا ۱۰۰ خودرو ۸.۸ ثانیه زمان می‌برد و حداکثر سرعت آن حدود ۲۰۰ کیلومتر بر ساعت است.

ونوسیا V-Online

قیمت مکث موتور ونوسیا V-Online

خودرو وارداتی مکث موتور در بازار چین حدود ۱۵ الی ۱۹ هزار دلار قیمت دارد. اما مکث موتور هنوز قیمت مشخصی برای این خودرو اعلام نکرده است. با این حال نباید انتظار داشت ونوسیا V-Online با قیمتی کمتر از ۱.۵ میلیارد تومان وارد بازار شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا