اخباراخبار داخلی

مخالفت وزیر صمت با برگزاری نمایشگاه خودرو در اسفند ماه

چمران، رئیس شورای اسلامی شهر تهران در حاشیه دویست و چهارمین جلسه شورای اسلامی درباره برگزاری نمایشگاه در اسفند ماه صحبت کرد. وی در مصاحبه با خبرنگاران اعلام کرد وزیر صمت و آقای استاندار هر دو مخالف برگزاری نمایشگاه خودرو در اسفند ماه سال جاری هستند.

چمران در صحن شورا نیز در خصوص برگزاری نمایشگاه خودرو در محل نمایشگاه بین‌المللی اظهار نظر کرد. وی در این رابطه گفت هر ساله نمایشگاه اتومبیل در شهر آفتاب برگزار می‌شود و امسال نیز بر همین منوال برگزار می‌شود. به شرکت‌هایی که در این نمایشگاه حضور دارند اعلام کردند که مجدداً در نمایشگاه خودرو که اسفندماه برگزار خواهند کرد، شرکت کنند.

وی با بیان اینکه نمایشگاه خودرو به مدت ۱۸ سال به دلیل ازدحام در نمایشگاه بین‌المللی تعطیل بود، خاطرنشان کرد: نمایشگاه بین‌المللی اعلام کرده بود که از شورای ترافیک مجوز دارد، اما وقتی پرسیدیم گفتند که از شورای عالی ترافیک استان اقدام کردند که هیچ ارتباطی به شهر تهران ندارد. پلیس نیز با این موضوع مخالف است و مدیریت شهری هم به شدت با برگزاری این نمایشگاه مخالفت دارد.

نمایشگاه خودرو اسفند

نمایشگاه خودرو اسفند و ایجاد دو دستگی

در پی مخالفت وزیر صمت و به دنبال آن مخالفت استاندار، مهدی چمران گفت: «این جزیره ای عمل کردن و دودستگی مایه تأسف است که برای کسب درآمد اندک متوسل به برگزاری نمایشگاه در سئول می شوند. سئوال ما این است که مگر وزارت صمت درمانده این مبلغ است؟ ما نمی خواهیم مردم آسیب ببینند. امیدواریم براساس قولی که دادند عمل کنند و به مردم آسیب نزنند. در غیر این صورت، اگر مردم آسیب نمی‌بینند، بیایند نمایشگاه برگزار کنند.»

براساس این گزارش، قرار بود دو هفته بعد از نمایشگاه خودرو در شهر آفتاب، از ۹ تا ۱۵ بهمن ماه، نمایشگاه خودروی دیگری در اسفند ماه در سئول برگزار شود که همین امر انتقادهای زیادی را به دنبال داشت و به دنبال این موضوع تصمیم به لغو برگزاری نمایشگاه خودروی سئول در تهران گرفته شده است.»

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا