اخبار داخلی

80 هزار کیلومتر تحت پوشش امداد خودرو سایپا

کامبیز قلی زاده مدیرعامل امداد خودرو سایپا اعلام کرد در نوروز 1402 بیش از 80 هزار کیلومتر از محورهای مواصلاتی کشور تحت پوشش شبکه امداد جاده‌ای سایپا قرار می‌گیرند. این طرح که از 24 اسفندماه سال 1401 شروع و تا 14 فروردین‌ماه سال 1402 ادامه دارد، تمامی جاده‌ها و محورهای مهم کشور را تحت پوشش قرار می‌دهد.

همچنین مسیرهای منتهی به شهرهای زیارتی و سیاحتی زیر چتر خدمات امدادگران و تعمیرکاران امداد خودرو و نمایندگی‌های مجاز این شرکت است. قلی زاده در این باره گفت:

در طرح خدمات و امداد نوروزی سایپا که به‌صورت مشترک با ایران خودرو برگزار می‌شود، بیش از 3 هزار و 500 ناوگان امدادی دو شرکت به‌صورت کشیک و 32 پایگاه ثابت شبانه‌روزی در سراسر ایران فعالیت دارند. مطالعات گوناگونی برای چیدمان پایگاه‌های ثابت و سیار انجام شده تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن خدمات امدادی ارائه شود.

امداد خودرو سایپا

او در ادامه به آموزش‌های فنی گوناگون به امدادگران، افزایش گروه‌های بازرسی و نظارت به منظور افزایش سطح کیفی خدمات ارائه شده، روش‌های ارتباطی جدید و استفاده از سیستم‌های هوشمند برای رصد و بررسی ناوگان امداد خودرو سایپا اشاره کرد. وی ادامه داد:

برای بهبود خدمات، نظارت دقیق حضوری و سیستمی بر ناوگان امداد خودرو و نمایندگی‌های مجاز در جریان است که به منظور رفاه حال هموطنان با دقت بیشتری انجام خواهد شد.

لازم به ذکر است، شماره سراسری ۰۹۶۵۵۰ و وب‌سایت www.emdadsaipa.ir آماده ارائه خدمات خودرویی به مشتریان و هم‌وطنان در هر ساعت از شبانه‌روز است. 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا