اخبار داخلی

شعبه آمل اتوخسروانی افتتاح شد

اتوخسروانی به عنوان یکی از معتبرترین مراکز فروش و ارائه دهنده خدمات پس از فروش شناخته می‌شود که برندهای مختلفی را پوشش می‌دهد. این مجموعه به منظور گسترش فعالیت‌های خود در اقصی ایران، شب گذشته چهاردهمین شعبه خود را در شهر آمل استان مازنداران افتتاح کرد.

این افتتاحیه با حضور مهمانان ویژه‌ای از جمله نماینده شهرستان آمل در مجلس شورای اسلامی، فعالان حوزه خودرو و همچنین اصحاب رسانه برگزار شد.

علی خسروانی، مدیرعامل مجموعه اتوخسروانی و اتوشناس، تأکید داشت که این مجموعه با تمرکز بر خرید آسان و مطمئن خودرو و با شعار «حس خوب، خرید مطمئن» به ایجاد اعتماد در قلب خریداران می‌پردازد.

او به اهمیت طرح‌های نوین در شبکه اتوخسروانی و تمایز در خدمات پس از فروش اشاره کرده و بر اهمیت رضایت خریداران و تأکید بر گارانتی‌های ارائه شده برای خودروها تا یکسال پس از خرید تأکید کرد.

همچنین، مزیت‌های مختلف خرید از اتوخسروانی را که شامل یکسال گارانتی تعویض، گارانتی مغایرت یک هفته‌ای، گارانتی موتور و گیربکس یکساله و همچنین ارسال رایگان خودرو به سراسر کشور را برشمرد.

او به ترکیب سبد محصولات متنوع این مجموعه شامل خودروهای داخلی، مونتاژی و وارداتی اشاره کرد و تأکید کرد که گسترش شبکه و حضور افراد مجوزدار و متخصص می‌تواند به کاهش نقش دلالان سودجو و استحکام بازار کمک کند. علی خسروانی در پایان، اهمیت اصلاح و نوآوری در فعالیت‌های خرید و فروش خودرو را تأکید کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا