اخبار داخلی

حضور متفاوت آرین دیزل در نمایشگاه خودرو شیراز 1402

آرین دیزل با کامیونت‌های جک در سه کاربری مختلف و همچنین کشنده شک موتو X5000 از برند شاکمان در نمایشگاه خودرو شیراز 1402 حضور پیدا کرده است.

آرین دیزل زیرمجموعه تجاری ساز شرکت آرین پارس موتور بوده که با تولید کامیونت‌های جک و ون جک سانری رسما آرین پارس موتور را از وارد کننده به مونتاژ کننده تبدیل کرد. این شرکت در ابتدای فعالیت خود سه کامیونت جک 6 تن، 8.5 تن و 9 را به بازار ایران در کنار ون مسافری جک سانری عرضه کرد.

آرین دیزل نمایشگاه خودرو شیراز

کامیونت‌های جک آرین دیزل از دسته سری N بوده که با کیفیت‌ترین سری این کامیونت در بازار چین بوده و در سال گذشته آرین دیزل اظهار کرده که تعداد 2100 دستگاه از این کامیونت را به بازار عرضه کرده است. به گفته مجتبی ضیایی مدیرعامل آرین دیزل کامیونت‌های جک دومین برند پرفروش بین کامیونت‌ها در بازار ایران در سال گذشته بوده‌اند.

آرین دیزل نمایشگاه خودرو شیراز

نکته جالب اینجاست که کامیونت‌های جک اینبار به صورت شاسی خام در غرفه آرین دیزل در نمایشگاه شیراز 1402 حضور ندارند. بلکه این کامیونت‌ها در سه کاربری آتشنشانی، جدول شور و جمع آوری زباله در غرفه این شرکت حضور پیدا کردند.

آرین دیزل نمایشگاه خودرو شیراز

البته باید اظهار کرد که امکان پیاده سازی کاربری‌های متنوع‌تری هم روی کامیونت‌های جک وجود دارد که این شرکت سعی کرده سه عدد از خاص‌ترین‌ها را با خود به این نمایشگاه بیاورد.

البته به جز کامیونت‌های جک، کشنده شک موتو X5000 هم در غرفه آرین دیزل در نمایشگاه خودرو شیراز حضور داشت. این نخستین کشنده و خودروی تجاری سنگین آرین دیزل بوده که محصولی از برند شاکمان است و یکی از قدرتمندترین و مدرنترین کشنده‌های صفر کیلومتر در ایران به شمار می‌رود.

آرین دیزل نمایشگاه خودرو شیراز

گسترش سبد محصولات آرین دیزل در سال 1402

آرین دیزل قصد دارد که در سال 1402 سبد محصولات خود را گسترش دهد تا سهم بیشتری از بازار خودروهای تجاری را به خود اختصاص دهد.

در اولین قدم قرار است که کامیون جفت محور 26 تن شک موتو در دو کاربری باری و کمپرسی رونمایی شود. این کامیون به پیشرانه 450 اسب بخاری کامینز مجهز بوده و در کاربری باری دارای گیربکس اتوماتیک و در کاربری کمپرسی دارای گیربکس دنده‌ای است.

آرین دیزل نمایشگاه خودرو شیراز

در ادامه آرین دیزل قصد دارد کامیون تک محور 19 تن شک موتو را رونمایی کند که آن هم دارای دو کاربری باری و کمپرسی بوده و به پیشرانه 300 اسب بخاری مجهز شده است. این کامیون هم در نسخه باری دارای گیربکس اتوماتیک و در نسخه کمپرسی دارای گیربکس دنده‌ای است.

آرین دیزل نمایشگاه خودرو شیراز

با توجه به اهمیت کامیونت‌های 12 تن در حمل و نقل‌های سبک بین شهری، آرین دیزل قصد دارد که در گام بعدی کامیونت جک 12 تن را رونمایی کند تا سهم خود را از بازار کامیونت‌ها افزایش دهد.

در قدم آخر نیز این شرکت ون جک سانری را در کاربری آمبولانس معرفی خواهد کرد. آرین دیزل قصد دارد در سال 1402 با این محصولات تیراژ تولید خود را تا 6 هزار دستگاه افزایش دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا