اخبار داخلی

محصولات جدید آرین دیزل در نمایشگاه خودرو مشهد 1402

آرین دیزل در نمایشگاه خودرو مشهد ۱۴۰۲ برای اولین بار کامیون‌های شکموتو X5000D و شکموتو X5000L در معرض دید عموم قرار داد. این دو کامیون ۱۰ چرخ کمپرسی و باری، قوی‌ترین کامیون‌های ایران هستند که پیش‌تر در مراسمی با حضور اصحاب رسانه و نمایندگان آرین دیزل رونمایی شده بودند.

آرین دیزل در نمایشگاه خودرو مشهد

کامیون باری X5000L و کامیون کمپرسی X5000D از برند شکموتو مجهز به موتور ۱۰.۸ لیتری کامینز هستند که ۴۵۰ اسب بخار قدرت و ۲۰۸۰ نیوتن متر گشتاور دارد. نسخه باری و کمپرسی به ترتیب از گیربکس اتومات ۱۶ سرعته و دنده‌ای ۱۲ سرعته بهره می‌برند. همچنین هر دو کامیون امکان شیب‌روی ۳۰ درصد و حداکثر سرعت ۹۰ کیلومتر بر ساعت را دارند.

مثل نمایشگاه‌های قبلی، آرین دیزل در نمایشگاه خودرو مشهد ۱۴۰۲ کاربری‌های مختلفی از کامیونت جک را به نمایش گذاشت. کاربری‌های آتش‌نشانی، بالابر و خدمات شهری از جمله کامیونت‌هایی بودند که آرین دیزل به مشهد آورده بود. حضور کشنده قدرتمند شکموتو X5000 هم باعث شده بود که غرفه این شرکت با استقبال بسیاری از سوی بازدیدکنندگان روبه‌رو شود.

آرین دیزل در نمایشگاه خودرو مشهد

آرین دیزل به مشهد می‌رود – 6 شهریور 1402

آرین دیزل، تولید کننده انواع محصولات تجاری سبک و سنگین قصد دارد در بیست و سومین دوره نمایشگاه بین‌المللی خودرو مشهد 1402 با سبد کامل محصولاتش حضور پیدا کند.

این شرکت در مشهد به صورت عمومی از کامیون‌های جفت محور باری X5000L و کمپرسی X5000D رونمایی می‌کند. دو محصول جدیدی که پیش‌تر در یک رونمایی جذاب و متفاوت به اصحاب رسانه و نمایندگان این شرکت معرفی شده بودند.

همچنین قرار است مثل نمایشگاه صنعت حمل‌ونقل اصفهان شاهد کامیونت‌های جک با کاربری آتش نشانی، بالابر و خدمات شهری باشیم. کشنده تک محور X5000 هم به عنوان محصول پرچم‌دار آرین دیزل حضور پیدا خواهد کرد.

بیست و سومین دوره نمایشگاه بین المللی خودرو مشهد از 9 الی 12 شهریور و از ساعت 17 الی 22 پذیرای عموم علاقه‌مندان و بازدیدکنندگان خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا