اخبار داخلی

گردهمایی پرسنل اتوشناس برگزار شد

شب گذشته هتل المپیک تهران میزبان گردهمایی پرسنل اتوشناس و مدیران این شرکت از مجموعه بزرگ اتوخسروانی بود. در این مراسم نوروزی علی خسروانی، مدیرعامل مجموعه اتوشناس، با اشاره به درگذشت فربد زاوه گفت:

پیش از هر چیز باید یادی کنیم از دوست و مرد شایسته کشورمان در حوزه خودرو که به تازگی از دست دادیم. فربد زاوه یک کارشناس خبره بود که همیشه حقیقت را می‌گفت و با شهامت بود

گردهمایی پرسنل اتوشناس - علی خسروانی

او در ادامه صحبت‌های خود به مشکلات یک سال گذشته اشاره کرد و گفت که توانستیم با همت همکاران این مسائل را پشت سر بگذاریم. راه‌اندازی نمایندگی‌های کرمان و کرج از جمله فعالیت‌های مهم اتوشناس در سال جاری بود که قرار است در سال ۱۴۰۲ نمایندگی‌های بیشتری هم افتتاح شوند. خسروانی دراین‌باره گفت:

برنامه‌ریزی‌های خوبی برای افتتاح شعب جدید در شهرهای شیراز، مشهد و اصفهان صورت گرفته است که در سال آینده راه‌اندازی می‌شوند. همچنین دو مرکز بزرگ دیگر به مجموعه اتوشناس اضافه خواهند شد. همه این کارها برای خدمت رسانی به مردم کشورمان است.

خسروانی در گردهمایی پرسنل اتوشناس داستان جالبی را از روزهای ابتدایی آغاز کار این مجموعه تعریف کرد:

در آن زمان به یکی از دوستان نزدیکم گفتم روزی می‌رسد که در استادیوم ۱۲ هزار نفری آزادی جشن پرسنلی آخر سال را برگزار می‌کنیم. امروز دیگر این موضوع برای ما رویا نیست.

علی خسروانی، مدیرعامل اتوشناس، در پایان از زحمات کارکنان و پرسنل این مجموعه تشکر کرد و گفت که بدون شک حمایت خانواده همکاران ما در رشد مجموعه تاثیر زیادی داشته است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا