اخبار داخلی

چری با رویکردی نوین و جدیدترین دستاوردها در نمایشگاه خودروی پکن حاضر می شود

نمایشگاه بین‌المللی خودرو پکن از 24 آوریل تا 4 می برگزار خواهد شد. امسال این نمایشگاه تحت شعار “زیست بوم جدید” به معرفی دستاوردهای نوآورانه در حوزه پایداری می‌پردازد. شرکت چری نیز با نمایش تازه‌ترین دستاوردهای خود، بر تعهد خود به توسعه پایدار، حفاظت از محیط زیست و بشردوستی تأکید می‌کند. این رویداد، نمایانگر تحولات عمیق در صنعت خودروسازی است که به سمت ادغام فناوری‌های متعدد و همگرایی با سایر صنایع پیش می‌رود.

صنعت خودرو به سوی ایجاد محصولات و اکوسیستم‌های جامع‌تری که تجربیات زندگی هوشمندانه‌تری را برای مصرف‌کنندگان فراهم می‌کنند، حرکت کرده است. کمپانی چری، با توسعه اکوسیستمی مبتنی بر «مردم»، «خودرو» و «زندگی»، به این تحولات پاسخ می‌دهد. در کل این شرکت هدف خود را ارتقاء کیفیت زندگی کاربران در سراسر دنیا معرفی می‌کند. این خودروساز بزرگ چینی، با تعهد به تولید محصولات با فرآیندهایی سبز و پیشبرد فناوری‌های پاک، در جهت توسعه محصولاتی با کمترین تأثیر منفی بر محیط زیست گام برمی‌دارد. چری همچنین در کنار فعالیت‌های تجاری، با مشارکت فعال در پروژه‌های بین المللی، نقشی سازنده در جامعه جهانی ایفا می‌کند. از جمله این فعالیت‌ها، می‌توان به کمک مالی 6 میلیون دلاری به یونیسف برای توسعه آموزش در سطح جهانی و همکاری با IUCN در زمینه‌هایی چون آموزش کودکان و حفاظت از محیط زیست اشاره کرد. این اقدامات، نشان‌دهنده رویکرد چری به عنوان یک شرکت مسئولیت‌پذیر و پیشرو در زمینه پایداری است.

چری در نمایشگاه خودروی پکن

معرفی نمایشگاه خودروی پکن

ناگفته نماند نمایشگاه بین‌المللی خودرو پکن، یکی از مهم‌ترین رویدادهای صنعت خودرو در جهان است. این نمایشگاه که از سال ۱۹۹۰ به صورت دوسالانه در پکن برگزار می‌شود، به عنوان یک پلتفرم بین‌المللی برای نمایش آخرین دستاوردها و فناوری‌های صنعت خودرو شناخته شده است. نمایشگاه سال ۲۰۲۴ با تمرکز بر حمل و نقل آینده، آخرین فناوری‌های خودرویی، طرح‌های مفهومی و محصولات و راه‌حل‌های هوشمند برگزار خواهد شد. این نمایشگاه به دلیل تعداد شرکت‌کنندگان و بازدیدکنندگان، مشارکت رسانه‌ها و دیگر جنبه‌ها، شهرت جهانی کسب کرده و به عنوان یکی از نمایشگاه‌های بسیار ارزشمند و تأثیرگذار به شمار می رود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا