اخبار داخلی

فروش ویژه سوبا M4 توسط گروه خودرویی دلیلی

گروه خودرویی دلیلی با دارا بودن ۱۴ نمایندگی فروش و خدمات پس از فروش در سرتاسر کشور بزرگ‌ترین گروه خودرویی مولتی برند به شمار می‌رود. این گروه اخیراً فروش ویژه سوبا M4 را آغاز کرده است. اگر پیگیر خبرهای خودرویی داخلی باشید، حتماً می‌دانید که این ون جزو محصولات لوکس و رده بالای گروه فردا موتورز محسوب می‌شود.

آنطور که گروه خودرویی دلیلی در وبسایت خود اعلام کرده، علاقه‌مندان به شرکت در طرح فروش ویژه سوبا M4 می‌توانند با پرداخت ۵۵۵ میلیون تومان به عنوان پیش‌پرداخت نسبت به ثبت سفارش خود اقدام کنند. پس از پرداخت این مبلغ، ۳۷۰ میلیون تومان در ماه دوم و باقیمانده مبلغ در اقساط ۲۴ ماهه از خریداران اخذ خواهد شد. میزان سود اقساط در این طرح ۱۸ درصد است. ناگفته نماند این طرح محدودیت دارد و تنها تعداد معینی از مشتریان می‌توانند در آن شرکت کنند.

Suba M4

گروه خودرویی دلیلی در سبد فروش خود مدل‌های متنوعی دارد که سوبا M4 فقط یکی از آنهاست. این گروه در کرمان و جنوب شرق ایران شوروم‌های بزرگی دایر کرده و در زمینه توزیع، فروش و خدمات پس از فروش مدل‌‌های مختلف فعالیت می‌کند. در شرایط فعلی بازار خودروی ایران، گروه خودرویی دلیلی امیدوار است بتواند فرصت مناسبی را برای دوستداران خودروهای خانوادگی لوکس فراهم کند.

کسانی که مایل هستند اطلاعات بیشتری را درباره فروش ویژه سوبا M4 و جزئیات آن کسب کنند، می‌توانند با شماره تلفن ۳۶۳۶ – ۰۳۴ تماس بگیرند و یا به وبسایت گروه خودرویی دلیلی مراجعه نمایند.

مشخصات سوبا M4

شایان ذکر است سوبا M4 فردا موتورز در دو نسخه بنزینی و هیبریدی عرضه می‌شود. نسخه بنزینی نیروی خود را از یک موتور ۱.۵ لیتری توربوشارژ TGDi با ۱۹۵ اسب بخار قدرت و ۲۸۵ نیوتن متر گشتاور دریافت می‌کند. در نسخه هیبریدی قلب اصلی پیشرانه را یک موتور ۱.۵ لیتری دیگر تشکیل می‌دهد. مجموع نیروی پیشرانه در این نسخه به ۱۶۸ اسب بخار قدرت و گشتاور آن به ۲۸۰ نیوتن متر گشتاور می‌رسد. در هر دو نسخه گیربکس هفت سرعته دو کلاچه تر وظیفه انتقال نیرو به چرخ‌ها را بر عهده دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا