اخبار داخلی

با انواع کاربری‌ کامیونت جک آشنا شوید

نمایشگاه حمل‌ونقل و ترانزیت اصفهان در حال برگزاری است و شرکت آرین دیزل هم با محصولات متنوع خود در این نمایشگاه حاضر شده. اما برخلاف سایر خودروسازان تجاری، این شرکت تصمیم گرفته انواع مختلفی از کاربری کامیونت جک را در اصفهان به نمایش بگذارد. با این رویه و سبک متفاوت معرفی محصول، بازدیدکنندگان می‌توانند با کاربردهای گوناگون این کامیونت آشنا شوند.

کامیونت آتش‌نشانی

کاربری کامیونت جک

پرمصرف‌ترین و کاربردی‌ترین محصول شرکت آرین دیزل، کامیونت جک ویژه کاربری آتش‌نشانی است که روی شاسی 8.5 تن مونتاژ شده. این کامیونت با داشتن مخزن آب ۳۰۰۰ لیتری می‌تواند در ماموریت‌های اطفای حریق عملکرد مناسبی از خود نشان دهد.

در کامیونت جک آتش‌نشانی، از یک موتور تک مرحله‌ای برای تخلیه آب استفاده شده که قدرتش 1500 لیتر در هر دقیقه است. بدین ترتیب در عرض دو دقیقه می‌تواند کل مخزن را در شرایط بحرانی خالی کند.

کاربری حمل زباله کامیونت جک

کاربری کامیونت جک

مستعمل شدن خودروهای حمل زباله در شهرهای بزرگ باعث شده تا شهرداری‌ها به دنبال جایگزینی برایشان باشند. به همین خاطر آرین دیزل در نمایشگاه اصفهان کاربری حمل زباله کامیونت جک را روی شاسی 6 تن جک به نمایش گذاشت. این خودرو با داشتن پرس زباله هیدرولیک، می‌تواند تا ۶ متر مکعب حجم زباله را در خود جای دهد.

کامیونت جاروب خیابانی

کاربری کامیونت جک

این کامیونت هم روی شاسی 6 تن جک توسعه یافته و توانسته تست‌های نهایی را به منظور فعالیت در شهرداری و ادارات راه و ترابری پاس کند.

در دو طرف کامیونت دو جاروب دیده می‌شود و وظیفه دارند خاکروبه را به قسمت هود بفرستند. این خاکروبه سپس با مکش به مخزن پشت کامیونت منتقل شود. حجم مخزن کامیونت جاروب 6 متر مکعب است.

کامیونت جدول شوی

کاربری کامیونت جک

اما در نمایشگاه حمل‌ونقل اصفهان، آرین دیزل با دو محصول جدید حاضر شد که جدول شوی یکی از آن‌ها بود. کاربری جدول شوی کامیونت جک که روی شاسی 6 تن مونتاژ شده، می‌تواند برای شستشوی جداول و گاردریل‌ها در اتوبان‌ها استفاده شود.

این کامیونت با داشتن برس‌های شستشو و نازل‌های آب، به طور خاص برای این خدمت شهری آماده شده. در عقب و طرفین کامیونت، علائم هشداردهنده‌ای برای جلوگیری از تصادف و یا اتفاق ناگوار دیگری در حین کار قرار گرفته. کامیونت جک جدول شوی مثل سایر محصولات این شرکت، استانداردهای لازم را کسب کرده است.

کاربری بالابر کامیونت جک

کاربری کامیونت جک

دومین محصول جدید هم کاربری بالابر کامیونت جک بود که برای خدمات برق و تعمیرات قابل استفاده است. این خودرو با داشتن سه دکل می‌تواند بسکت را تا ۱۸ متر بالا ببرد. همچنین به منظور پایداری و استقامت بیشتر، چهار جک از طرفین روی زمین قرار می‌گیرند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا