اخبار داخلی

دیگنیتی دریم و FAW J7 سال آینده می‌آیند

۱۴۰۲ سال پرتکاپویی برای گروه بهمن خواهد بود. عرضه دیگنیتی دریم، افزایش تیراژ محصولات، تداوم رویکردهای توسعه‌گرا و معرفی خودروهای جدید به بازار تنها چند مورد از برنامه‌های بهمن در سال ۱۴۰۲ هستند.

مدیر عامل بهمن موتور در جدیدترین نشست خبری در مقابل خبرنگاران، از برنامه‌های آتی این شرکت رونمایی کرد. این شرکت قصد دارد در سال ۱۴۰۲ روزانه ۱۰۰ دستگاه خودروی فیدلیتی تولید کند. هدف تولید کلی بهمن موتور در سال آینده روی ۵۷ هزار دستگاه تنظیم شده است.

به گفته محمد ضرابیان، نسخه‌های هیبریدی خانواده دیگنیتی و فیدلیتی نیز در راه هستند. او همچنین گفت که تحت پروژه XP1 قرار است شاسی بلند جتور X1 در خانواده فیدلیتی عرضه شود.

Jetour X1 - جتور X1 - پروژه XP1

بهمن موتور سال آینده در حوزه واردات نیز فعالیت می‌کند. قرار است خودرو دانگ فنگ ix7 به صورت CBU یا کاملا وارداتی با نام دیگنیتی دریم در دسترس مشتریان ایرانی قرار گیرد. این شرکت همچنین یک خودروی تمام برقی از برند جتور را وارد می‌کند. بنابراین در سال آینده بین ۱۲ الی ۱۵ هزار خودرو خارجی تنها با نمایندگی بهمن موتور وارد بازار ایران خواهند شد.

دیگنیتی دریم - Dignity Dream

بهمن همچنین قصد دارد با توسعه کارخانه‌ها و تأسیسات خود، تیراژ محصولاتش را افزایش دهد. این شرکت با خرید زمینی به مساحت ۱۳۰ هکتار می‌خواهد در یک برنامه ۵ ساله، تولید محصولاتش را به ۲۶۰ هزار دستگاه برساند.

اگر همه‌چیز طبق برنامه پیش رود، بدنه فیدلیتی کاملا در ایران ساخته می‌شود. افزایش داخلی سازی و طراحی پلتفرم‌های داخلی نیز از دیگر اهداف بهمن موتور در سال‌ آینده به حساب می‌آید.

در بخش سنگین، بهمن دیزل در سال ۱۴۰۱ به پیشرفت قابل‌ملاحظه‌ای در عرضه خودروهای سنگین دست یافته و پرسنل خود را از ۶۰۰ به ۲۰۰۰ نفر افزایش داده است. این شرکت برنامه دارد تولید خود را به میزان ۶۰ درصد برای سال آینده افزایش دهد. افزایش تیراژ و راه‌اندازی تعمیرگاه مرکزی دیزل در جاده‌ مخصوص از مهم‌ترین دستاوردهای این شرکت در سال ۱۴۰۱ است.

محمد ضرابیان - بهمن موتور
محمد ضرابیان – مدیرعامل بهمن موتور

افزایش رضایتمندی مشتری یکی دیگر از اهداف بهمن موتور در سال ۱۴۰۲ به حساب می‌آید. به همین جهت در راستای آن تست سنتر را معرفی کرده که مشتریان می‌توانند خودروهای مختلف را از نزدیک بررسی و رانندگی با آن‌ها را تجربه کنند. احتمالا دیگنیتی دریم در سال آینده به مرکز تست خودرو یا تست سنتر اضافه می‌شود.

تنوع در سبد محصولات، نقطه عطف اهداف گروه بهمن در سال ۱۴۰۲ محسوب می‌شود. کامیونت فورس ۳.۵ تنی، یک کشنده قدرتمند با خروجی ۵۶۰ اسب بخار و همین‌طور کامیون امپاور BD300 با قابلیت حمل ۱۹ تن بار، محصولاتی هستند که بهمن دیزل وعده عرضه آن‌ها را داده است.

FAW J7 - فاو J7

کامیون امپاور یکی از گزینه‌های مناسب برای جایگزینی خودروهای فرسوده خواهد بود. تولید اتوبوس ۱۸ متری و اتوبوس ۹ متری توسط زیرمجموعه اسنا و همین‌طور معرفی FAW J7 توسط سیبا موتور جزو برنامه‌های بهمن موتور در سال ۱۴۰۲ به شمار می‌آیند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا