اخبار داخلی

T5 فیس لیفت سال آینده از راه می‌رسد

معاونت بازاریابی فردا موتورز در یک نشست خبری برنامه‌های آتی شرکت را تشریح کرد و خبرنگاران از اطلس خودرو و مرکز خدمات فردا موتورز بازدید کردند.

محمدرضا آریان نژاد، معاونت بازاریابی فردا موتورز، از تولید یک سدان سگمنت C در سال آینده خبر داد. او گفت: «تا انتهای سال SX5 توربو به بازار می‌آید و سال بعد T5 فیس لیفت عرضه می‌شود. نسخه جدید سوبا M4 هم در سبد محصولات ما قرار می‌گیرد. همچنین یک خودرو در سگمنت بالاتر نسبت به فردا ۵۱۱ هم معرفی خواهد شد.»

او اظهار کرد که تولید یک پیکاپ هم در دستور کار است و عرضه خودروهای برقی و هیبریدی از برنامه‌های آینده فردا موتورز خواهند بود. آریان نژاد در نشست خبری درباره بخش تجاری شرکت یعنی فردا دیزل هم گفت که دو کشنده جفت محور و تک محور اوایل سال آینده به فروش می‌رسند.

پلاس هوم سرویس

پلاس هوم سرویس چیست؟

پلاس هوم سرویس نیاز مشتریان به حضور در تعمیرگاه برای انجام سرویس‌های دوره‌ای را کاهش می‌دهد. این خدمت فعلا برای سوبا M4 و در دو شهر تهران و اردبیل ارائه می‌شود و با شروع فعالیت می‌تواند ۱۵ سرویس در شیفت‌های مختلف انجام دهد. بدین ترتیب مالکان سوبا M4 از خط مجزای خدمات پس از فروش فردا موتورز بهره می‌برند.

معاونت بازاریابی فردا موتورز در این باره گفت: «شرکت فردا موتورز برای خدمت‌رسانی و رفاه حال خریداران سوبا M4 خدمات خاص و ویژه‌ای را در نظر گرفته و یکی از آن‌ها ارائه سرویس در منزل یا پلاس هوم سرویس است. این خدمت در حال حاضر مخصوص خریداران M4 خواهد بود اما در آینده سایر مشتریان هم می‌توانند از آن بهره‌مند شوند.»

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا