اخبار داخلی

آغاز عرضه اولین شاسی بلند دو دیفرانسیل و هیبریدی سامانه وارداتی ها

شرکت فرداموتورز از 13 آذر 1402 عرضه جیلی آزکارا را به عنوان اولین شاسی بلند دو دیفرانسیل و هیبریدی در سامانه یکپارچه فروش خودروهای وارداتی آغاز می کند. در همین زمینه محمدرضا آریان نژاد، معاونت بازاریابی و برندینگ گروه صنعتی فردا توضیحاتی را ارائه داده است.

آریان نژاد در مورد انتخاب جیلی آزکارا به عنوان اولین محصول وارداتی فردا موتورز گفت: «این مجموعه از سال های قبل همکاری مشترکی را با نشان های معتبر خودرویی مانند جیلی داشته و در دور قبلی واردات خودرو هم تیراژ قابل توجهی از محصولات سواری این خودروساز مطرح چین را به بازار ایران آورده است. آشنایی با محصولات جیلی سبب شد تا در دور جدید واردات خودرو به سراغ محصولات جیلی برویم. آزکارا هم به عنوان یک محصول پرچمدار شناخته می شود که در قالب یک محصول سواری قابلیت کراس اوور، هیبرید و دو دیفرانسیل و با استانداردهای روز دنیا را به مشتریان ارائه می دهد و در بازارهای هدف جیلی هم فروش قابل توجهی داشته است که به همین دلیل در گام نخست جیلی آزکارا جهت عرضه به صورت وارداتی انتخاب شد».

معاونت بازاریابی و برندینگ گروه فردا در مورد فروش جیلی آزکارا بیان کرد: «فردا موتورز بر اساس ضوابط و قوانین جاری بر واردات خودرو جیلی را عرضه خواهد داشت. در حال حاضر چند صد دستگاه جیلی آزکارا در گمرک های کشور تخلیه شده اند و در این دوره از عرضه خودروهای وارداتی طبق برنامه تعداد موجود در خاک کشور به مشتریان عرضه و ثبت نام خواهد شد. با توجه به قانون عرضه خودرو در دوره جدید واردات، فرداموتورز نیز خودروهای موجود را از طریق سامانه عرضه خواهد کرد که از 13 آذر 1402 هم متقاضیان می توانند برای ثبت نام آزکارا اقدام نمایند.

همچنین امکان بازدید از این خودرو در نمایندگی های منتخب فردا موتورز فراهم شده است تا مشتریان با نگاه جامع تری محصول ما را انتخاب کنند».

آریان نژاد در مورد قیمت جیلی آزکارا گفت: «مدارک و مستندات لازم به سازمان های تصمیم گیر برای قیمت گذاری جیلی آزکارا ارسال شده و بدیهی است که هرگونه تصمیم گیری و اعلام قیمت نهایی برای محصول وارداتی ما، توسط سازمان های ذیربط انجام خواهد شد.»

وی افزود در انتخاب محصول آزکارا تمام تلاش خود را کرده ایم که محصولی با کیفیت و با قیمت منطقی به دست مشتریان برسانیم».

معاونت بازاریابی و برندینگ گروه صنعتی فردا در پایان اعلام کرد: «روند واردات خودرو توسط این شرکت ادامه دار خواهد بود و در صورت تداوم برنامه های دولت در این حوزه، سبد مناسبی از محصولات را در برنامه داریم . همچنین امروز یکی از کامل ترین شبکه های خدمات پس از فروش را در میان تولیدکنندگان و واردکنندگان خودرو در اختیار داریم که همین مسئله می تواند اطمینان مشتریان به محصول فعلی جیلی و محصولات آتی را بیشتر کند. در کنار آزکارا بزودی خودروهای دیگری را هم به سبد محصولات وارداتی خود اضافه خواهیم کرد».

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا