اخبار داخلی

ثبت نام طرح جایگزینی تاکسی های فرسوده شهر تهران با تاکسی برقی کرمان موتور امروز شروع شد

شرکت کرمان موتور، شرایط ویژه‌ای را برای فروش تاکسی‌های برقی خود در طرح تعویض خودروهای فرسوده ارائه داده است. این شرکت خودروسازی خصوصی، مدل جک E50A را وارد کرده و مجوزهای ضروری برای به کارگیری آن در ناوگان تاکسیرانی کشور را کسب نموده است. اکنون، کرمان موتور با همکاری تاکسیرانی تهران، شرایط فروش این مدل را به منظور جایگزینی تاکسی‌های فرسوده و قدیمی اعلام کرده است.

در این طرح، قیمت نهایی جک E50A از سوی کرمان موتور، یک میلیارد و ۳۲۵ میلیون تومان تعیین شده است. در این طرح، رانندگان تاکسی می‌توانند از تخفیف ۲۵ میلیون تومانی بهره‌مند شوند. پیش پرداخت لازم برای ثبت‌نام این خودرو، ۴۰۰ میلیون تومان است که شامل سهم راننده و مبلغ حاصل از فروش تاکسی فرسوده می‌باشد، علاوه بر این، کرمان موتور وامی به مبلغ ۶۰۰ میلیون تومان به رانندگان اعطا می‌کند.

فروش تاکسی برقی کرمان موتور

جک E50A دارای گارانتی ۵ ساله و پوشش ۱۵۰ هزار کیلومتری است. باتری این خودرو نیز شامل گارانتی ۵ ساله یا ۲۰۰ هزار کیلومتر کارکرد می‌شود.

سدان برقی و وارداتی کرمان موتور نیروی خود را از یک موتور کاملاً برقی دریافت می‌کند. این موتور که بر روی محور جلو نصب شده، قادر است تا ۱۹۲ اسب بخار قدرت و ۳۴۰ نیوتن‌متر گشتاور را به چرخ‌های جلو تحویل دهد. E50A که در حقیقت نسخه برقی کی ام سی J7 به حساب می‌آید، می‌تواند طبق استاندارد NEDC تا ۴۰۱ کیلومتر مسافت را پشت سر بگذارد.

فروش تاکسی برقی کرمان موتور

در شرایط ایده‌آل، این مسافت می‌تواند به ۵۰۰ کیلومتر نیز برسد. البته باید توجه داشت که این ارقام ممکن است در شرایط واقعی کمی متفاوت باشند. باتری‌ این خودرو در حالت شارژ سریع، ظرف ۴۸ دقیقه می‌تواند از ۳۰ درصد به ۸۰ درصد ظرفیت خود برسد. در صورت استفاده از برق خانگی، شارژ کامل باتری ۵۰ کیلووات ساعتی حدود ۸.۵ ساعت زمان می‌برد.

فروش تاکسی برقی کرمان موتور

در حال حاضر، کرمان موتور این سدان برقی را با امکانات پایه وارد بازار ایران کرده است. جک E50A دارای امکانات زیر است:
دو کیسه هوا، پوشش چرم مصنوعی، کروز کنترل، استارت دکمه‌ای، پشت آمپر دیجیتال، چراغ‌های LED، سنسورهای نور و باران، ترمز پارک برقی، سیستم اتوهلد، سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک، دوربین و سنسور پارک عقب، سیستم کنترل پایداری الکتریکی، سیستم کمکی حرکت در سربالایی و سیستم بازیابی انرژی خودکار.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا