اخبار داخلی

پیکاپ خان از صنایع خودروسازی ایلیا، برای انجام تست‌های فنی وارد ایران شد

صنایع خودروسازی ایلیا در نظر دارد پیکاپ خان را وارد بازار ایران کند. نمونه‌های اولیه از این پیکاپ کره‌ای وارد ایران شده و اکنون در حال گذراندن تست‌های فنی و جاده‌ای است. همانطور که قبلاً به اطلاعتان رسانده‌ایم، پیکاپ خان توسط شرکت کی جی موبیلیتی (KG Mobility)، سانگ یانگ سابق، تولید می‌شود.

پیکاپ خان در برخی از بازارها با نام رکستون اسپرت خان به فروش می‌رسد. بنابراین می‌توان متوجه شد که این خودرو در حقیقت بر اساس شاسی‌بلند رکستون توسعه پیدا کرده و نسخه پیکاپ آن محسوب می‌شود.

تصاویر موجود حکایت از آن دارند صنایع خودروسازی ایلیا تست‌های خود را روی نسخه قبل از فیس‌لیفت پیکاپ خان انجام می‌دهد. اما طبق اطلاعات موثق، مدل فیس‌لیفت با بالاترین سطح تجهیزات وارد کشور خواهد شد. این نسخه از چهره بروزتر و زیباتری برخوردار است.

پیکاپ خان از صنایع خودروسازی ایلیا

مشخصات فنی پیکاپ کی جی موبیلیتی رکستون اسپرت خان (سانگ یانگ موسو)

پیکاپ خان از محصولات جدید کمپانی جی موبیلیتی کره‌ای است که با دو پیشرانه بنزینی و دیزلی عرضه می‌شود. صنایع خودروسازی ایلیا نسخه بنزینی را با موتور ۲ لیتر توربوشارژ وارد خواهد کرد. این موتور ۲۲۵ اسب بخار قدرت و ۳۵۰ نیوتن متر دارد و نیروی آن توسط گیربکس اتوماتیک ۶ سرعته خودکار به سمت هر چهار چرخ هدایت می‌شود.

طراحی داخلی و امکانات

پیکاپ جدید صنایع خودروسازی ایلیا طراحی داخلی بروزی دارد. داشبورد این خودرو اگرچه از فرم ساده‌ای برخوردار است، اما در قسمت میانی از یک نمایشگر ایستاده بزرگ میزبانی می‌کند. این نمایشگر اندازه‌ای برابر با ۱۲.۳ اینچ دارد. درست در زیر این نمایشگر، دریچه‌های مربوط به سیستم تهویه مطبوع تعبیه شده‌اند. بد نیست بدانید این سیستم و برخی از امکانات دیگر از طریق دکمه‌های لمسی حاضر در بخش پایینی داشبورد قابل کنترل است. اطلاعات مورد نیاز راننده توسط یک نمایشگر دیجیتال ارائه می‌شود. این نمایشگر نیز ۱۲.۳ اینچی است.

در بخش امکانات و تجهیزات رفاهی و ایمنی، پیکاپ خان به مواردی مثل سیستم کنترل پایداری، سیستم کنترل کشش، ترمز کمکی، سنسور نور و باران، سنسور پارک عقب، گرمکن و سردکن صندلی‌های جلو، سامانه کمکی شروع حرکت در سربالایی و کنترل حرکت در سراشیبی و همچنین کروز کنترل مجهز است. این پیکاپ دو دیفرانسیل کره‌ای از ایربگ‌های جلو، جانبی و پرده‌ای سود می‌برد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا