اخبار داخلی

نمایندگی 193 خسروانی از فونیکس آریزو 8 رونمایی کرد

نمایندگی 193 مدیران خودرو خسروانی طی مراسمی از فونیکس آریزو 8 پرده‌برداری کرد. این خودرو که لوکس‌ترین سدان مونتاژی کشور به حساب می‌آید، در حضور مدیران ارشد کمپانی، خبرنگاران و شماری از مشتریان رونمایی شد.

همزمان با رونمایی از لوکس‌ترین سدان مونتاژی بازار ایران، نمایندگی فونیکس خسروانی 193 که سابقه‌ای درخشان در زمینه فروش و خدمات پس از فروش انواع خودروهای مدیران‌ خودرو دارد، پیش ثبت‌نام این محصول را آغاز کرده است. علاقه‌مندان به این خودرو می‌توانند جهت بازدید از آن و کسب اطلاعات بیشتر به شوروم اختصاصی فونیکس خسروانی 193 واقع در تهران، خیابان شریعتی، بالاتر از پل رومی، جنب بن‌بست حقیقت‌خواه مراجعه نمایند.

فونیکس آریزو 8 خسروانی

مشخصات فونیکس آریزو 8

آریزو 8، محصول تازه‌نفس فونیکس، با ابهت و شکوهی بی‌نظیر، آماده ورود به خیابان‌های کشور است. این سدان لوکس مونتاژی که در رده سدان‌های سایز متوسط قرار می‌گیرد، با طول 4.8 متری خود، ابهتی کم‌نظیر را به نمایش می‌گذارد. آریزو 8 به دلیل برخورداری از ویژگی‌ها و قابلیت‌های منحصر به فرد، در حال حاضر رقیبی در بازار ایران ندارد و بدون شک به عنوان پرچمدار گروه مدیران‌ خودرو، در آینده بیشتر از آن خواهیم شنید. پیش‌بینی می‌شود این سدان لوکس، سهم قابل توجهی از بازار را به خود اختصاص دهد.

فونیکس آریزو 8 خسروانی

در زیر کاپوت فونیکس آریزو 8 یک موتور 2 لیتری توربوشارژ قرار دارد. این موتور چهار سیلندر به فناوری پاشش مستقیم سوخت مجهز است و می تواند 254 اسب بخار قدرت و 390 نیوتن متر گشتاور تولید کند. با چنین خروجی قابل توجهی، آریزو 8 را باید قدرتمندترین سدان مونتاژی دانست. نیروی تولیدی توسط این موتور توسط گیربکس 7 سرعته دو کلاچه به سمت چرخ‌های محور جلو ارسال می شود.

با اتکا به این قوای محرکه توانمند، فونیکس آریزو 8 قادر است صفر تا صد را در زمان 7.6 ثانیه طی کند. این رکورد سدان جدید گروه مدیران خودرو را در زمره سریع ترین مدل‌های صفر کیلومتر بازار قرار می‌دهد.

فونیکس آریزو 8 خسروانی

امکاناتی فراتر از همه رقبا

آریزو 8 در بخش امکانات و تجهیزات حرف‌های زیادی برای گفتن دارد و همانطور که در بالا نیز اشاره کردیم لوکس‌ترین سدان مونتاژی محسوب می‌شود. این سدان جذاب از سیستم صوتی ساخت سونی با 12 بلندگو و 2 ساب ووفر سود می‌برد. سیستم نورپردازی داخلی، سیستم خوشبوکننده کابین، سقف پانوراما، کروز کنترل تطبیق‌پذیر، صندلی‌های برقی جلو با حافظه، گرمکن و سردکن صندلی‌های جلو و عقب، گرمکن فرمان، سیستم تهویه مطبوع دو ناحیه‌ای، شارژر بی‌سیم، سیستم حفظ خودرو در بین خطوط، ترمز اضطراری خودکار، اتوهلد، رادار نقطه کور و 10 کیسه هوای ایمنی از ویژگی‌های منحصر به فرد این خودرو هستند.

فونیکس آریزو 8 خسروانی

دوستداران و علاقه‌مندان به فونیکس آریزو 8، برای کسب اطلاعات تکمیلی یا مشاهده دیگر محصولات، به نمایندگی 193 خسروانی واقع در تهران، خیابان شریعتی، بالاتر از پل رومی، کنار بن‌بست حقیقت خواه مراجعه کنند و یا با شماره تلفن ۰۲۱۶۱۹۹۳ تماس بگیرند. شما می‌توانید برای پیش ثبت نام این خودرو به وبسایت اتوخسروانی به نشانی khosravani.com مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا