اخبار داخلی

عرضه کیا سراتو 2000 بزودی در سامانه یکپارچه خودروهای وارداتی

بر اساس شنیده‌ها، شرکت کوشا خودرو در ادامه تحویل خودروهای کیا سونت، سلتوس و K5، بزودی در سامانه یکپارچه خودروهای وارداتی كيا سراتو ۲۰۰۰ را نیز عرضه خواهد کرد. سراتو ۲۰۰۰ با نام تجاری GT-Line نیز شناخته می‌شود. این خودرو چندی قبل در نمایشگاه خودروی تهران در معرض دید عموم قرار گرفت و توجهات زیادی را به خود جلب کرد.

این سدان کره‌ای جذاب فردا در سامانه فروش خودروهای وارداتی قابل خرید خواهد بود. با توجه به استقبال مشتریان از نسل‌های قبلی سراتو، انتظار می‌رود این نسل و نسخه اسپرت GT-Line با استقبال بالایی مواجه شود. قیمت نهایی سراتو ۲۰۰۰ هنوز مشخص نیست، ولی به زودی با اعلام قیمت علی‌الحساب، عرضه آن در سامانه یکپارچه شروع خواهد شد.

مشخصات کیا سراتو ۲۰۰۰ یا جی تی لاین

کیا همیشه در بازار ایران مورد توجه و پذیرش مشتریان قرار گرفته و محصولات آن همواره طرفداران خاص خود را دارند. سراتو جی تی لاین با توجه به چهره اسپرت و زیبایی که دارد و همچنین به لطف اعتبار نسل‌های پیشین خود می‌تواند به یک مدل پرفروش و محبوب تبدیل شود.

سراتو جی تی لاین وارداتی کوشا خودرو نیروی خود را از یک موتور ۲ لیتری تنفس طبیعی دریافت می‌کند. این موتور قادر است تا ۱۵۰ اسب بخار نیرو و ۱۹۶ نیوتن متر گشتاور تولید کند. نیروی این موتور از طریق جعبه دنده اتوماتیک ۶ سرعته به سمت چرخ‌ها ارسال می‌شود. سراتو جی تی لاین همچنین از سیستم تعلیق مک فرسون در جلو و چند اتصالی در عقب بهره می‌برد. استفاده از این سیستم تعلیق باعث می‌شود که سراتو دارای هندلینگ مناسبی باشد.

کیا سراتو ۲۰۰۰ وارداتی کوشا خودرو ۲ کیسه هوای ایمنی دارد. امکانات این خودرو شامل مواردی مثل کروز کنترل، استارت دکمه‌ای، دوربین عقب، سانروف، آینه‌های تاشو برقی و سنسور نور می‌شود. این سدان اسپرت از اندروید اتو و اپل کارپلی پشتیبانی می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا