اخبار داخلی

عرضه کیا سراتو، کیا سلتوس 1.4 لیتری و کیا K5 کوشا خودرو در سامانه یکپارچه

در مرحله دهم از عرضه خودروهای وارداتی در سامانه یکپارچه، شرکت کوشا خودرو با سه مدل کیا سراتو با موتور ۲ لیتری، کیل سلتوس با موتور ۱.۴ لیتری و کیا K5 حضور دارد و علاقه‌مندان می‌توانند در اولویت‌های خود این مدل‌های کره‌ای را انتخاب کنند. دهمین مرحله از عرضه خودروهای وارداتی تا پایان روز شنبه ۱۲ اسفند جریان خواهد داشت

در عرضه‌های قبلی، استقبال از سلتوس با موتور ۱.۶ لیتری و کیا K5 یا همان اپتیمای سابق بسیار بالا بود و مدل‌های موجود در همان ابتدا به اتمام رسیدند. به همین خاطر و با توجه به استقبال کم نظیر، به خصوص از K5 شاهد عرضه مجدد آنها هستیم. از آنجایی که سراتو همواره نزد مشتریان ایرانی محبوبیت زیادی داشته، احتمال می‌رود این سدان خوش استیل نیز با استقبال بسیار خوبی روبرو شود.

 در این مرحله کیا سراتو با قیمت قطعی ۲,۱۲۲,۶۰۰,۰۰۰ تومان، کیا سلتوس با قیمت علی الحساب ۱,۶۸۸,۰۰۰,۰۰۰ تومان و کیا K5 با قیمت علی الحساب ۱,۷۰۰,۰۰۰,۰۰۰ تومان عرضه می شود.

مشخصات فنی کیا سراتو وارداتی کوشا خودرو

سراتو ۲۰۰۰ وارداتی کوشا خودرو نیروی خود را از یک موتور ۲ لیتری تنفس طبیعی دریافت می‌کند. این موتور قادر است تا ۱۵۰ اسب بخار نیرو و ۱۹۶ نیوتن متر گشتاور تولید کند. نیروی این موتور از طریق جعبه دنده اتوماتیک ۶ سرعته به سمت چرخ‌ها ارسال می‌شود. سراتو جی تی لاین همچنین از سیستم تعلیق مک فرسون در جلو و چند اتصالی در عقب بهره می‌برد. استفاده از این سیستم تعلیق باعث می‌شود که سراتو دارای هندلینگ مناسبی باشد.

کیا سراتو ۲۰۰۰

مشخصات فنی کیا سلتوس ۱.۴ لیتری کوشا خودرو

این نسخه از کیا سلتوس در زیر کاپوت خود یک موتور ۱.۴ لیتری توربو GDI دارد. این موتور با وجود حجم کم می‌تواند ۱۴۰ اسب بخار قدرت و ۲۴۲ نیوتن متر گشتاور تولید کند. نیروی این موتور از طریق گیربکس ۷ سرعته دو کلاچه به سمت چرخ‌های محور جلو ارسال می‌شود.

کیا سلتوس 2023 - Kia Seltos 2023

مشخصات فنی کیا K5 وارداتی کوشا خودرو

کیا K5 به یک موتور ۲ لیتری تنفس طبیعی مجهز است. این موتور توانایی تولید ۱۵۰ اسب بخار قدرت و ۱۹۶ نیوتن متر گشتاور را دارد. نیروی تولیدی این موتور توسط گیربکس ۶ سرعته اتوماتیک به چرخ‌های محور جلو انتقال می‌یابد. با وجود جثه بزرگ، این سدان کره‌ای از مصرف سوخت مناسبی برخوردار است و در هر صد کیلومتر ترکیبی ۶.۳ لیتر بنزین می‌سوزاند. گفتنی است باک K5 گنجایش ۶۰ لیتر سوخت را دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا