اخبار داخلی

محموله جدید کیا K5 ترخیص شد

شرکت کوشاخودرو که محصولات برند کیا را به بازار عرضه می‌کند، اخیراً محموله جدیدی از سدان جذاب K5 یا همان اپتیمای سابق را از گمرک ترخیص کرده است. با این کار انتظار می‌رود شمار مدل‌های موجود از این خودروی زیبا و پرطرفدار، در خیابان‌های کشور در آینده نزدیک افزایش پیدا کند. گفتنی است نخستین سری از کیا K5 وارداتی کوشاخودرو اوایل اسفندماه با دریافت پلاک ملی تحویل مشتریان شد.

مشخصات فنی و امکانات کیا K5 وارداتی کوشاخودرو

کیا K5 به یک موتور ۲ لیتری تنفس طبیعی مجهز است. این موتور توانایی تولید ۱۵۰ اسب بخار قدرت و ۱۹۶ نیوتن متر گشتاور را دارد. نیروی تولیدی این موتور توسط گیربکس ۶ سرعته اتوماتیک به چرخ‌های محور جلو انتقال می‌یابد. با وجود جثه بزرگ، این سدان کره‌ای از مصرف سوخت مناسبی برخوردار است و در هر صد کیلومتر ترکیبی ۶.۳ لیتر بنزین می‌سوزاند. گفتنی است باک K5 گنجایش ۶۰ لیتر سوخت را دارد.

دریافت پلاک ملی توسط کیا K5 وارداتی کوشا خودرو

سیستم تعلیق کیا K5 در جلو مک فرسون و در عقب چند اتصالی است. با توجه به این ویژگی می‌توان روی هندلینگ و کیفیت سواری وارداتی جدید کوشا خودرو یا همان اپتیمای سابق حساب باز کرد. این خودرو از ترمزهای دیسکی در هر چهار چرخ سود می‌برد.

کیا K5 هم در نمای بیرونی و هم در داخل کابین طراحی بسیار زیبا و هیجان‌انگیزی دارد. این خودرو که اکنون در نسل پنجم خود به سر می‌برد، کاراکتری عبوس را به نمایش می‌گذارد. در داخل کابین، داشبورد این خودرو میزبان یک نمایشگر ۸ اینچی است. این نمایشگر از اندروید اتو و اپل کارپلی پشتیبانی می‌کند. این نمایشگر و دیگر دکمه‌های موجود روی داشبورد برای دسترسی آسان‌تر اندکی به سمت راننده زاویه دارند.

از مهم‌ترین امکانات کیا K5 وارداتی کوشا خودرو می‌توان به ایموبلایزر، سیستم نمایش میزان باد تایرها، کرو کنترل خودکار، سنسورهای پارک جلو و عقب و همچنین دوربین عقب اشاره کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا