اخبار داخلی

نمایندگی لاماری کرج افتتاح شد

بعد از افتتاح نمایندگی استاندارد لاماری در شهر مشهد حالا نوبت به استان البرز و شهر کرج رسیده. نمایندگی لاماری کرج دومین شوروم این برند است که از نظر فضای کاری و کاربردی و همچنین سبک طراحی و معماری داخلی مطابق با استانداردهای این شرکت طراحی شده.

نمایندگی علمداری واقع در محله مهرشهر ویژگی‌های جالبی در مقایسه با نمایندگی‌های خودرویی معمول در سطح ایران دارد. این نمایندگی با ارتفاع 11 متری سقف، زیربنای 390 متر مربع و همچنین 180 متر مربع مساحت در طبقات فوقانی به صورت یک بالکن و یک نیم طبقه، فضای بزرگ و زیبایی را برای نمایش خودروهای شرکت آرین ایجاد کرده است.

نمایندگی لاماری کرج

نمایندگی لاماری کرج باتوجه به ابعاد و مساحتش می‌تواند تا 4 مدل خودرو را در خود نمایش دهد. وجود اتاق‌های معلق با طراحی منحنی و همچنین اتاق‌های شیشه‌ای مخصوص انتظار مشتریان و انعقاد قرارداد از شاخصه‌های اصلی این نمایندگی محسوب می‌شود.

با افتتاح این نمایندگی شمار نمایندگان لاماری در سطح کشور به 25 عدد رسیده که از این تعداد 7 نمایندگی در مناطق مختلف تهران حضور دارند. بدین ترتیب از شرق تا غرب و از جنوب تا شمال پایتخت تحت پوشش سرویس شبکه فروش و خدمات پس از فروش لاماری قرار گرفته است. لیست نمایندگی‌های مجاز لاماری را اینجا ببینید.

نمایندگی لاماری کرج

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا