اخبار داخلی

لاماری صدرنشین ارزیابی کیفی ISQI شد

شرکت بازرسی ISQI در گزارش جدید خود، لاماری ایما را به عنوان باکیفیت‌ترین خودروی داخلی معرفی کرد. این خودرو با کسب امتیاز ۱۸.۳، در رده اول ارزیابی کیفی قرار گرفت.

شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران از سال ۱۳۷۲ تاکنون، مسئول ارزشیابی کیفی خودروهای داخلی است. این شرکت با استفاده از روش استاندارد ملی از سال ۱۳۹۴، علاوه بر شناسایی عیوب عملکردی خودروها، به موارد مربوط به ایمنی و رضایت مشتریان نیز به طور ویژه توجه کرده است. این روش باعث شده که سطوح کیفی خودروها با نظرات مشتریان همخوانی داشته باشد. همچنین امکان مقایسه کیفی خودروها در کلاس‌های قیمتی با این روش فراهم است.

در این روش، کیفیت خودروها با استفاده از دو روش آدیت و شاخص‌های کاهنده کیفی ارزیابی می‌شود. براساس نمره منفی دریافتی، خودروها در پنج سطح قیمتی و با توجه به محدوده مجاز مصوب، یک تا پنج ستاره کیفی دریافت می‌کنند. نتایج این ارزیابی‌ها با اهداف معین مقایسه می‌شوند و هر ماه به مراجع ذیربط، شرکت‌های خودروساز و رسانه ها اطلاع‌رسانی می‌شود.

لاماری ایما - Lamari Eama

این بار لاماری ایما، محصول آرین پارس موتور، با کسب بالاترین امتیاز در بین خودروهای تولید یا مونتاژ داخلی، رتبه اول را به خود اختصاص داد. این مهم در نتیجه یک کار تیمی منسجم در تمامی واحدهای مجموعه لاماری اعم از تیم انتخاب محصول و متعاقب آن تلاش مضاعف و پشتیبانی همکاران در بخش‌های مختلف هولدینگ‌ و‌ تیم های ساخت و تولید و پشتیبانی آرین پارس موتور و حمایت و هدایت مدیریت ارشد مجموعه محقق شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا