اخبار داخلی

نادین خودرو اولین واردکننده آئودی به ایران؛ ثبت سفارس برای Q4 E-Tron انجام شد

آئودی با شرکت نادین خودرو وارد بازار ایران می شود. این شرکت اخیراً برای آئودی Q4 E-Tron ثبت سفارش کرده و قرار است به زودی آن را عرضه کند. پیش از این واردات خودروهایی که قیمت بالاتر از ۲۰ هزار یورو داشتند، امکانپذیر نبود. اما با رفع محدودیت برای مدل‌های برقی، واردکنندگان می‌توانند نسبت به واردات خودروهای لوکس برقی هم اقدام کنند.

تصاویر موجود حکایت از آن دارند نادین خودرو اولین دستگاه از آئودی Q4 E-TRON را وارد خاک ایران کرده است. این کراس اوور کوچک که جزو محصولات جدید آئودی محسوب می‌شود، برمبنای پلتفرم MEB گروه فولکس واگن توسعه پیدا کرده و در دو نسخه استاندارد و کوپه (اسپرتبک) موجود است.

آئودی Q4 E-TRON پس از ورود به بازار، به یکی از زیباترین، جذاب‌ترین و لوکس‌ترین کراس‌اوورهای موجود تبدیل خواهد شد. همانند دیگر محصولات آئودی، این کراس‌اوور برقی نیز طراحی بسیار هماهنگ و دلربایی دارد. با ۴۵۸۸ میلیمتر طول، ۱۸۶۵ میلیمتر عرض و ۱۶۳۲ میلیمتر ارتفاع این خودرو در دسته کراس‌اوورهای کامپکت جای می‌گیرد.

مشخصات فنی آئودی Q4 E-TRON وارداتی نادین خودرو

مثل دیگر محصولات کمپانی، آئودی Q4 E-TRON هم در نسخه‌های مختلفی تولید می‌شود. این نسخه‌ها از نظر قدرت پیشرانه، ظرفیت باتری و سطح تجهیزات تفاوت‌هایی با هم دارند. ظاهراً نسخه‌ای که نادین خودرو برای واردات انتخاب کرده، نسخه پایه با کد ۴۰ است. در این نسخه وظیفه تأمین نیرو را یک پیشرانه تک موتوره با توانایی تولید ۲۰۴ اسب بخار قدرت و ۳۱۰ نیوتن متر گشتاور بر عهده دارد. صفر تا صد این نسخه ۸.۵ ثانیه زمان می‌برد و در آن چرخ‌های محور عقب محرک هستند. این کراس‌اوور می‌تواند به حداکثر سرعت ۱۶۰ کیلومتر بر ساعت (محدودشده به صورت الکترونیکی) دست پیدا کند.

انرژی آئودی Q4 E-TRON وارداتی نادین خودرو توسط پک باتری ۸۲ کیلووات ساعتی تأمین می‌شود. با اتکا به این باتری نسبتاً حجیم امکان پیمایش حداکثر ۵۲۰ کیلومتر مسافت بدون نیاز به شارژ مجدد وجود دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا