اخبار داخلی

اولین نمایندگی پادران موتور افتتاح شد

شرکت پادران موتور نماینده انحصاری کینگ لینگ موتور در ایران، اولین مرکز فروش و خدمات پس از فروش خود را افتتاح کرد. این نمایندگی در بزرگراه رسالت و حد فاصل میدان رسالت و آیت با پلاک ۷۵۳ قرار دارد. کیارش افشاریان، مدیر بازاریابی صنایع خودروسازی پادرا، در مراسم افتتاحیه این نمایندگی با اشاره به اینکه هنوز فروش کینگ لینگ تاگا آغاز نشده گفت:

پادران موتور اولین نمایندگی فروش و خدمات پس از فروش خود را به منظور توسعه شبکه نمایندگی افتتاح کرد.

کیارش افشاریان – مدیر بازاریابی صنایع خودروسازی پادرا

در سال‌های اخیر بسیاری از خودروسازان توجه خاصی به فروش و عرضه محصولاتشان داشته‌اند و خدمات پس از فروش در اولویت‌های آنان قرار نداشت. اما صنایع خودروسازی پادرا برخلاف رویه مرسوم، به منظور رفع دغدغه مشتریان و اطمینان بیشتر آن‌ها، اولین نمایندگی پادران موتور را پیش از آغاز فروش رسمی کینگ لینگ تاگا افتتاح کرد.

اولین نمایندگی پادران موتور

در این مراسم آقایان فداکار مدیرعامل صنایع خودروسازی پادرا، شاه پری مدیر نمایندگی پادران موتور، افشاریان مدیر بازاریابی و روابط عمومی صنایع خودروسازی پادرا، محمدی مدیر فروش و بازاریابی پادران موتور، عرب زاده معاونت خدمات پس از فروش پادران موتور و نمایندگان شریک تجاری پادران موتور آقایان دنگ، سان و یانگ حضور داشتند.

توسعه شبکه نمایندگی از اصلی‌ترین برنامه‌ها و یکی از فعالیت‌های محوری شرکت پادران موتور است. به همین خاطر افتتاح اولین نمایندگی پیش از شروع فروش رسمی نشان می‌دهد که این شرکت به فکر ارائه بهترین خدمات است. با این کار مشتریان متوجه می‌شوند که پادران موتور همیشه و در هر لحظه کنار آنان است.

اولین نمایندگی پادران موتور

کینگ لینگ تاگا H اولین محصول پادران موتور

تاگا یکی از جدیدترین پیکاپ‌های بازار ایران محسوب می‌شود که به‌ زودی عرضه آن آغاز خواهد شد. این پیکاپ محصول شرکت کینگ لینگ بوده اما از نظر پلتفرم و قوای فنی شباهت خاصی با پیکاپ ایسوزو دارد.

چندی پیش نسخه بنزینی این خودرو با دو فاصله محوری مختلف رونمایی و معرفی شد. همچنین نسخه دیزلی این پیکاپ دو دف فقط با فاصله محوری بلند به بازار می‌آید. تاگا H در کارخانه گرمسار صنایع خودروسازی پادرا مونتاژ خواهد شد. به نظر می‌رسد با افتتاح اولین نمایندگی پادران موتور شاهد رقابت شدیدی در بین پیکاپ‌های عرضه شده در بازار کشورمان خواهیم بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا