اخبار داخلی

عرضه سلتوس در سامانه یکپارچه آغاز شد

بعد از ماه‌ها انتظار کیا سلتوس به همراه پنج محصول وارداتی دیگر در سامانه یکپارچه عرضه خودروهای وارداتی قرار گرفتند. آن دسته از افرادی که اسفندماه پارسال 500 میلیون تومان را به منظور ثبت نام در سامانه یکپارچه بلوکه کرده بودند، حالا می‌توانند سلتوس را برای خرید انتخاب کنند.

کیا سلتوس که توسط کوشا خودرو عرضه می‌شود، یک کراس اوور کامپکت شهری است که از موتور 1.6 لیتری تنفس طبیعی بهره می‌برد. این پیشرانه 121 اسب بخار قدرت و 154 نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند. انتقال قدرت نیز از طریق گیربکس 6 سرعته اتوماتیک به چرخ‌های جلو انجام می‌شود.

کیا سلتوس وارداتی - Kia Seltos 2023

از مهم‌ترین امکانات این خودرو می‌توان به کروز کنترل، انتخاب حالت رانندگی و سطح جاده، تهویه مطبوع دستی، صفحه نمایش ۸ اینچی اندرویدی، اپل کارپلی، اندروید اتو، استارت دکمه‌ای و ورود بدون کلید اشاره کرد.

کیا سلتوس وارداتی - Kia Seltos 2023

سیستم کنترل پایداری، دو کیسه هوای راننده و سرنشین جلو، سیستم مانیتورینگ فشار باد تایرها، سیستم کنترل حرکت در سربالایی، هشدار ترمز اضطراری، ایزوفیکس و سیستم کمکی ترمز فشار مضاعف از تجهیزات ایمنی مهم کیا سلتوس به شمار می‌روند.

برای اطلاعات بیشتر از کیا سلتوس و نحوه خرید آن از سامانه یکپارچه می‌توانید به وب سایت کوشا خودرو مراجعه کنید. همچنین کاتالوگ این کراس اوور کره‌ای را از اینجا دانلود کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا