اخبار داخلی

تست درایو شک موتو X5000 به بندرعباس رسید

آرین‌دیزل برای اولین بار امکان تجربه تست‌درایو کامیون کشنده شک موتو X5000 را در بندرعباس فراهم کرده تا مشتریان بیشتر با ویژگی‌های این وسیله نقلیه آشنا شوند. مشتریان می‌توانند با مراجعه به پایانه باربری بندرعباس در تست درایو شرکت کنند.

در این تست درایو، مشتریان ویژگی‌های کشنده شک موتو X5000 را از جمله قدرت موتور، شتاب، هندلینگ، مصرف سوخت و امکانات رفاهی آن را از نزدیک مورد بررسی قرار می‌دهند. این اطلاعات به مشتریان کمک می‌کند تا خودروی مناسبی را انتخاب نمایند تا با نیازهای آنان هماهنگ باشد.

به همین دلیل، آرین دیزل یک کمپین جدید را آغاز کرده که بر اساس آن، امکان تست‌درایو کشنده شک موتو X5000 در شهرهای مختلف فراهم شده. این اقدام همچنین به خریداران کمک می‌کند تا علاوه بر صرفه‌جویی در زمان، دید کاملتری نسبت به شک موتو X5000 داشته باشند.

اگر به دنبال خرید یک کشنده قدرتمند و به‌روز هستید، به شما پیشنهاد می‌کنیم از فرصت تست درایو شک موتو X5000 استفاده کنید تا خودروی مناسب خود را انتخاب نمایید.

رویداد تست‌درایو شک موتو X5000 شرکت آرین دیزل در شهر بندرعباس از تاریخ ۱۸ آذر ماه در پایانه باربری آغاز شده و تا ۲۲ آذر ماه، هر روز از ساعت ۹ صبح تا ۴ بعدازظهر برگزار می‌شود.

توجه داشته باشید که پیش‌تر شرکت آرین دیزل یک رویداد مشابه را در کرمانشاه برگزار کرده بود. اکنون برای معرفی کامیون کشنده شک موتو X5000 دومین برنامه تست درایو خود را در بندرعباس برگزار خواهد کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا