اخبار داخلی

سوبا M4 تجربه جدیدی از رفاه و آسایش

فردا موتورز یکی از خودروسازان با سابقه بخش خصوصی بوده که تا به امروز محصولات مختلفی را با برند اف ام سی FMC به بازار عرضه کرده است. این شرکت با شناخت دقیق از بازار خودرو در ایران سال گذشته تصمیم گرفت سوبا M4 را به عنوان محصولی جدید و لوکس به بازار خودرو عرضه كند تا نیاز مشتریان به خودرویی لوکس و تشریفاتی را برآورده نماید.

طراحی منحصر به فرد

سوبا M4 چنان استایل خاصی دارد که توجه هر فردی را در برخورد اول به خود جلب می کند. طبق گفته شرکت DFM شریک تجاری فردا موتورز، در طراحی این خودرو از قایق های تفریحی لوکس الگوبرداری شده که این موضوع را می توان در حجم پردازی های اجرا شده در پروفیل جلو به خوبی مشاهده کرد.

اما اگر سوبا M4 را لوکس‌ترین و مدرن‌ترین خودرو مونتاژی و صفر کیلومتر در بازار ایران بدانیم، دلیل آن را باید در طراحی کابین و برخورداری از طیف وسیعی از آپشن‌ها و امکانات رفاهی در این خودرو دانست.

فردا موتورز سوبا M4

نهایت آسودگی در کابین سوبا M4

طراحی کابین سوبا M4 چیزی کم از جذابیت نمای بیرونی آن ندارد. کابین سوبا M4 Suba دارای سه ردیف صندلی بوده و در ردیف دوم شاهد نصب صندلی های مجزا از هم با تکیه گاه دست و قابلیت حرکت به عقب و جلو و چپ و راست هستیم.

در قسمت‌های مختلف کابین از متریال پریمیوم و با کیفیتی استفاده شده که عمدتا چنین ترکیب رنگ و متریالی را در خودروهای VIP و خاص مشاهده کرده بودیم.

روی داشبورد هم دو نمایشگر دیجیتالی ۱۰.۲۵ اینچی داخل یک قاب قرار گرفته اند. در واقع، سوبا M4 یک خودروی لوکس و بسیار جادار بوده و مناسب افرادیست که قصد دارند در راحت‌ترین حالت ممکن تردد داشته باشند.

فردا موتورز سوبا M4

در پشت صندلی‌های جلو میزهای تاشو تعبیه شده‌اند که می‌توان از آن به عنوان میزکار یا میز برای صرف آذوقه استفاده کرد. به عبارت دیگر کابین این خودرو به نحوی طراحی شده که می‌توانید از آن به عنوان دفتر کار متحرک هم استفاده کنید.

به لطف طراحی جدا از هم ردیف دوم، امکان دسترسی به صندلی های ردیف سوم ساده است. همچنین با توجه به قابلیت حرکت صندلی‌های ردیف دوم به سمت جلو و عقب، می‌توان فضای پا را در ردیف سوم به صورت ایده‌آل و راحت حتی برای افراد بزرگسال تنظیم کرد. ضمن اینکه صندلی‌های ردیف اول و دوم همگی دارای گرمکن و سردکن هستند.

فردا موتورز سوبا M4

امکانات مجلل

از جمله امکانات سوبا M4 می‌توان به ۱۰ کیسه ایمنی هوا، کروز کنترل با قابلیت ترمزگیری خودکار، تنظیم برقی صندلی راننده در ۱۰ جهت و صندلی سرنشین در چهار جهت، ماساژور صندلی راننده، گرمکن و سردکن صندلی های ردیف اول و دوم، سانروف پانورامیک، سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک با دریچه مجزا برای سرنشینان عقب، تابلوخوان مسیر، سیستم هشدار خروج از خط، حفظ خودرو بین خطوط، دوربین دید 360 درجه، رادار نقطه کور، سیستم کمکی پارک، هشدار برخورد از جلو، سنسور نور و باران، سیستم ورود بدون کلید و استارت دکمه ای، ترمز پارک برقی، اتوهلد و … اشاره کرد.

در حالی که نزدیک به یک سال از حدس و گمان ها از آغاز مجدد واردات خودرو به بازار ایران می گذرد و هر روز خبرهایی از احتمال ورود برندهای خودرویی مختلف به گوش می رسد، سوبا ام4 فرداموتورز را باید یکی از معدود خودروهایی دانست که به عنوان یک انتخاب واقعی برای خریداران خودروهای لوکس در ایران تولید و عرضه می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا