اخبار داخلی

دوازدهمین نمایندگی‌ استاندارد لاماری افتتاح شد

کارنو وزین سریر به عنوان دوازدهمین نمایندگی استاندارد لاماری در منطقه خیابان آزادی شهر تهران افتتاح شد.

شرکت آرین پارس موتور در راستای توسعه شبکه نمایندگی‌های خود، اقدام به افتتاح نمایندگی دیگری در شهر تهران کرد و با آغاز فعالیت رسمی این نمایندگی، تعداد نمایندگی‌های استاندارد برند لاماری در کشور به دوازده و تعداد نمایندگی‌های استاندارد شهر تهران به شش رسید.

امیر صرافی مدیر بازاریابی برند لاماری در این مراسم ضمن تقدیر از نمایندگان لاماری در زمینه همراهی و رعایت تمامی استانداردهای این برند گفت توجه به همین جزییات و رعایت استانداردهای آرین پارس موتور، از مرحله استانداردسازی و تجهیز شوروم تا فروش و خدمات پس ار فروش، منجر به ارائه خدماتی با کیفیت‌تر به مشتریان لاماری در سراسر کشور می‌شود.

دوازدهمین نمایندگی‌ استاندارد لاماری افتتاح شد

وی افزود: تجربه نشان می‌دهد نمایندگانی که پیشینه ارائه خدمات در حوزه خودرو را دارند، معمولا عملکرد بهتری نیز در مشتری‌مداری و فروش و خدمات پس از فروش نشان می‌دهند. در افتتاح نمایندگی لاماری 2104 با مدیریت داوود جلالیان و به وسعت 580 متر مربع در منطقه خیابان آزادی شهر تهران، محصول لاماری ایما هیبرید به نمایش گذاشته شد.

مدیر بازاریابی برند لاماری در پایان گفت: در حال حاضر بیست و هفت نماینده برند لاماری در سطح کشور فعالیت دارند که با افتتاح رسمی نمایندگی کد 2104، تعداد نمایندگی‌های استاندارد لاماری به دوازده رسید.

این خودرو به عنوان یک کراس اوور متوسط دیفرانسیل جلو دارای پیشرانه بنزینی چهار سیلندر توربوشارژر با حجم ۱.۵ لیتر است که با پیشرانه برقی همراهی می‌شود و از یک جعبهدنده پیشرفته DHT، جهت انتقال قدرت بهره می‌برد. مصرف سوخت این خودرو در شرایط رانندگی استاندارد بهطور میانگین 4.7 لیتر بنزین در هر 100 کیلومتر است و بر همین اساس قابلیت پیمایش هزار کیلومتر با یک باک بنرین را دارد.

مشخصات لاماری ایما هیبرید

لاماری ایما HEV، چندی پیش در مراسمی به صورت رسمی از سوی آرین پارس موتور معرفی شد و عرضه آن به‌زودی از طریق سامانه یکپارچه خودرو آغاز می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا