اخبار داخلی

سیزدهمین نمایندگی استاندارد لاماری در شهر اهواز افتتاح شد

شرکت آرین پارس موتور در راستای توسعه شبکه نمایندگی‌های خود، اقدام به افتتاح نمایندگی کد 6102 در شهر اهواز کرد و با آغاز فعالیت رسمی این نمایندگی، تعداد نمایندگی‌های استاندارد برند لاماری در کشور به سیزده رسید.

در افتتاح نمایندگی لاماری 6102 با مدیریت عبدالمجید مزرعه و به وسعت 400 متر مربع در منطقه بلوار آیت الله بهبهانی  شهر اهواز، محصول لاماری ایما به نمایش گذاشته شد.

سیزدهمین نمایندگی استاندارد لاماری

این خودرو از یک پیشرانه ۱.۵ لیتر توربوشارژ با فناوری پاشش مستقیم سوخت (TGDI) بهره می‌برد که توان تولید قدرت ۱۹۵ اسب بخار و گشتاور ۲۸۵ نیوتن‌متر را دارد. این قدرت از طریق جعبه‌دنده ۷ سرعته دوکلاچه تَر به چرخ‌های جلو منتقل می‌شود.

نمایندگی لاماری کد 6102 به‌عنوان نخستین نماینده این برند در جنوب کشور، با بهره‌گیری از نیروهای متخصص و آموزش‌دیده آماده خدمت‌رسانی به مشتریان برند لاماری در شهر اهواز است.

سیزدهمین نمایندگی استاندارد لاماری

تجهیز و افتتاح سایر نمایندگی‌های فروش لاماری و همچنین نمایندگی‌های خدمات پس از فروش این برند طی هفته‌های آتی در دستور کار شرکت آرین پارس موتور قرار دارد و در راستای توسعه شبکه فروش و خدمات پس از فروش برند لاماری، نمایندگی‌های این برند براساس استاندارد مدون و مکتوب تا سال آینده آماده ارائه خدمات به مشتریان لاماری در سراسر کشور هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا