اخبار داخلی

نمایندگی تیگارد موتور اتوخسروانی افتتاح شد

اتوخسروانی یک مجموعه مولتی برند است که فروش و خدمات پس از فروش بسیاری از برندهای مطرح را در کشورمان برعهده دارد. این مجموعه تصمیم گرفته برای گسترش خدماتش، نمایندگی تیگارد موتور را هم اخذ کند.

این نمایندگی که در خیابان شریعتی بین میرداماد و ظفر قرار دارد، روز جمعه ۱۷ آذرماه با حضور مدیران ارشد شرکت سانیار موتور و اصحاب رسانه افتتاح شد.

علی خسروانی، مدیرعامل و موسس اتوخسروانی درباره این نمایندگی گفت: در راستای توسعه سبد محصولات مجموعه اتوخسروانی برای مخاطبین و مراجعین، خودرو تیگارد یا بایک X35 را اضافه کرده‌ایم. شرکت سانیار موتور به زودی محصولات جدیدی را عرضه خواهد کرد و این خودروها هم در مجموعه ما قرار خواهند گرفت.

وی درباره خدمت ویژه اتوخسروانی برای تیگارد X35 بیان داشت: مجموعه اتوخسروانی برای این خودرو یک گارانتی ویژه درنظر گرفته است و آن یک سال گارانتی تعویض است. این گارانتی برای خودروهایی است که کیفیت و استاندارد بالایی دارند.

خسروانی افزود: اگر تا یک سال یا ۱۵ هزار کیلومتر پس از تحویل به مشتری خودرو ایراد فنی موتور یا گیربکس پیدا کند، ما خودرو را پس می‌گیریم و یک مدل صفر را جایگزین آن می‌کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا