اخبار خارجی

اکوسیستم پیشرفته چری کابین خودرو را به بخشی از محل زندگی تبدیل می کند

در تاریخ 27 آوریل، نمایشگاه بین‌المللی پکن شاهد رونمایی از اکوسیستم خودرویی پیشرفته چری خواهد بود. این اکوسیستم با هدف یکپارچه‌سازی آینده‌ای از سفرهای سبز و ارتقاء کیفیت زندگی روزمره توسعه پیدا کرده است. در این اکوسیستم فاکتورهایی مثل کمپینگ، فناوری‌های نوبین و هوش مصنوعی مورد تأکید قرار گرفته‌اند.

شرکت خودروسازی چری خود را متعهد کرده همواره تجربه‌های راحتی را در سفر به مشتریان خود ارائه کند. این شرکت همچنین نوآوری‌های مداوم و دستیابی به جدیدترین تکنولوژی‌ها را جزو اهداف اصلی خود می‌داند.

آنطور که چری اعلام کرده، این شرکت از فناوری‌های نوین مانند ابر داده‌ها، اینترنت 5G، هوش مصنوعی و محاسبات ابری برای ایجاد اکوسیستم خودرویی پیشرفته خود بهره برده است. این خودروساز چینی قصد دارد با عرضه محصولاتی مدرن و برتر، سنگ بنای اکوسیستم خودرویی خود را پایه‌گذاری کند. در این اکوسیستم خودروهای انرژی نو (NEVS) و وسایل نقلیه هوشمند متصل (ICVs) نقشی کلیدی دارند.

اکوسیستم پیشرفته چری

کابین خودرو، بخشی از محل زندگی راننده

با توجه به این تعاریف می‌توان متوجه شد که در اکوسیستم پیشرفته چری خودرو به عنوان وسیله‌ای صرفاً برای حمل و نقل نیست. بلکه در این اکوسیستم خودرو به عنوان بخشی از سبک زندگی و رویاهای کاربران عمل خواهد کرد. به عبارت دیگر، چری در ایده جدید خود به دنبال ایجاد پیوند میان راننده، خودرو و سایر خدمات مرتبط است. این شرکت می‌خواهد محصولات خود را به سومین فضای زندگی افراد پس از خانه و محل کار تبدیل کند.

اکوسیستم پیشرفته چری

چری، با تمرکز بر ایجاد یک اکوسیستم گسترده، خدمات جامع و شخصی‌سازی شده‌ای را ارائه می‌دهد که همراهی با خانواده، سفر سبز و هوش آینده‌نگر را تضمین می‌کند. این شرکت، با خانواده تیگو همواره قصد داشته رابطه بین مردم و خودرو را بهبود بخشیده و و تجاربی لذت‌بخش برای آنها رقم بزند.

شرکت چری تمامی علاقه‌مندان و مشتریان خود دعوت کرده از غرفه این شرکت در نمایشگاه خودروی پکن بازدید نموده و  هیجان این نمایشگاه و جدیدترین محصولات کمپانی را از نزدیک حس کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا