اخبار داخلی

تولید لئو MX-8 محصول ایستا موتور ارس آغاز شد

تولید لئو MX-8 در منطقه آزاد ارس با سرمایه گذاری بخش خصوصی آغاز شد. این خط که به طور کامل و بعد از گذشت ۱۸ ماه تکمیل و آماده بهره‌برداری شده، قرار است که میزبان یک شاسی بلند دو دیفرانسیل باشد.

۹ ماه از زمان گفته شده صرف ایجاد زیرساخت و ابنیه شد و الباقی آن برای نصب و تجهیز یکی از مدرن‌ترین تجهیزات تست الکتریکال و فنی خودرو در بخش خصوصی زمان برد.

خط تولید لئو MX-8

لئو MX-8 از بدنه نیسان تررا بهره می‌برد. نیسان تررا نسخه شاسی بلند نیسان ناوارا است که یکی از پیکاپ‌های پرفروش و محبوب نیسان در سطح بازار جهانی محسوب می‌شود.

با توجه به اینکه لئو MX-8 از شاسی مستقل فولادی بهره می‌برد، ایستا موتور ارس دستگاه شاسی برگردان مکانیزه و مدرنی را در خط تولیدش به کار برده است. استفاده از تجهیزات حرفه ای فیلینگ جهت تزریق روغن، شارژ گاز کولر و همچنین تست زوایای چرخ، تنظیم چراغ، سیستم ترمز و سایر تجهیزات روز دنیا از دیگر اقدامات این شرکت است.

خط تولید لئو MX-8

در پایان باید گفت که ایستا موتور ارس با حضور جمعی از مدیران با تجربه صنعت خودرو که سابقه فعالیت در ایران خودرو، سایپا و سایر شرکت‌ها را داشته‌اند پا به عرصه حرفه‌ای تولید خودرو در بخش خصوصی گذاشته است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا