اخبار داخلی

سوبا M4 هیبرید سال آینده عرضه می‌شود

روز گذشته نشست خبری فردا موتورز برگزار و فعالیت‌های انجام شده در یک سال گذشته تشریح شد. عرضه SX5 و فردا T5 از جمله اقدامات مهم این شرکت در سال ۱۴۰۱ بود و احتمالا تا انتهای سال اولین نمونه‌های سوبا M4 پلاک خواهند شد تا معرفی و لانچ این محصول جدید هم تکمیل شود. در سال آینده هم سوبا M4 هیبرید برای عرضه به بازار ایران تدارک دیده شده است.

محمدرضا آریان نژاد - سوبا M4 هایبرید

در این نشست محمدرضا آریان نژاد، معاونت بازاریابی فردا موتورز، درباره برنامه‌های سال آینده نیز توضیحاتی ارائه کرد. او با اشاره به افزایش تعداد عاملیت‌ها از ۲۳ به ۴۷ عدد در سالی که گذشت، نوید افزایش به ۷۰ نمایندگی را برای سال ۱۴۰۲ داد. او همچنین درباره محصولات بعدی فردا موتورز گفت؛

SX5 پلاس با موتور توربوشارژ در سه ماهه اول آینده به بازار عرضه می‌شود و در سه ماهه سوم سال هم T5 فیس لیفت از راه می‌رسد. همچنین برای سال ۱۴۰۲ قصد داریم یک سدان در سگمنت C و سوبا M4 هیبرید را هم عرضه کنیم.

محمدرضا آریان نژاد – معاونت بازاریابی فردا موتورز

وی همچنین به فردا ماشین اشاره کرد. این شرکت که برای تولید ماشین آلات سنگین کار خود را از سال ۱۴۰۰ آغاز کرده، از مهم‌ترین شرکت‌های گروه GBG است. به گفته آریان نژاد تا امروز ۱۶ عاملیت برای فردا ماشین در نظر گرفته شده که در سال ۱۴۰۲ توسعه عاملیت‌های این برند هم ادامه پیدا می‌کند.

امداد نوروزی فردا موتورز

فردا موتورز برای عید امسال هم برنامه ویژه‌ای در نظر گرفته تا مالکان خودروهای این شرکت در سفرهای نوروزی با مشکل مواجه نشوند. آریان نژاد در این باره گفت:

برای نوروز ۱۴۰۲ امداد جاده‌ای و کمپین خدمات پس از فروش نوروزی را در نظر گرفته‌ایم. ۳۰ دستگاه خودرو SX5 برای همین منظور در ۲۱ نقطه از کشور حضور خواهند داشت و به خودروهای فردا موتورز خدمت رسانی خواهند کرد.

او همچنین گفت که برای مالکان سوبا M4 تعدادی خودرو T5 به صورت اختصاصی تجهیز شده است. بنابراین در طول عید ۱۴۰۲ مالکان M4 می‌توانند از خدمت پلاس هوم سرویس هم بهره‌مند شوند. احتمالا در سال آینده مالکان سوبا M4 هیبرید هم از این خدمت بهره مند می‌شوند.

امداد نوروزی فردا موتورز

واردات خودرو به کجا رسید؟

آریان نژاد در پاسخ به سوالی درباره واردات خودرو گفت که فعلا با برندهای ام‌جی و جیلی در حال مذاکره‌ایم. هر چند بعضی مدل‌ها ثبت سفارش شده‌اند اما صرفا برای بررسی و تطابق با بازار و شرایط آب‌وهوایی ایران به کشور می‌آیند. او با اشاره به مشکلات واردات و نبود ساز و کار مشخص برای این موضوع اظهار کرد:

ما و دیگر شرکت‌های واردکننده هنوز به نتیجه‌ مشخصی از سمت وزارت صمت نرسیده‌ایم و منتظر فراهم شدن زیر ساخت‌ها هستیم.

محمدرضا آریان نژاد – معاونت بازاریابی فردا موتورز

در پایان نشست خبری، خبرنگاران از تعمیرگاه مرکزی فردا موتورز بازدید کردند و با روند تعمیر و تحویل خودروها آشنا شدند. همچنین تعدادی از خودروهای امداد نوروزی شامل فردا SX5 و فردا T5 در جلوی تعمیرگاه مرکزی برای اعزام به نقاط مختلف کشور به صف شده بودند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا