اخبار خارجی

فیس لیفت لاماری ایما یا فورثینگ T5 EVO در چین

فورثینگ T5 EVO که محصول برند پرمیوم دانگ فنگ چین است و در ایران با نام لاماری ایما شناخته می‌شود، برای مدل 2024 فیس لیفت شده. به نظر می‌رسد فیس لیفت لاماری موفق بوده و ممکن است شاهد عرضه این نسخه جدید در ایران باشیم.

فورثینگ T5 EVO مدل 2024 - فیس لیفت لاماری

بزرگ شدن جلوپنجره، استفاده از خط و خطوط بیشتر در طراحی نمای جلو و همچنین کشیدگی بیشتر چراغ‌های اصلی باعث شده تا طراحی فورثینگ T5 EVO خشن‌تر از قبل به نظر برسد. درواقع نمای جلو بر اساس ترند روز جهانی شکل و شمایل مستطیلی با خطوط تیز پیدا کرده.

در نمای ساید یا کناری تقریبا تغییر خاصی را نمی‌بینیم. البته رکاب پایین درها برای هماهنگی بیشتر با طراحی جلو تغییر کرده است. همچنین از همین نما می‌توان سپر تغییریافته عقب را مشاهده کرد. هرچند تصویر رسمی بخش عقب منتشر نشده اما فیس لیفت لاماری تا همین جا جذاب است و شباهت خاصی با لامبورگینی اوروس دارد.

فورثینگ T5 EVO مدل 2024 - فیس لیفت لاماری

اما طبق تصاویری که شرکت دانگ فنگ برای دولت چین به منظور ثبت اختراع ارسال کرده، می‌توان به شمای کلی این بخش پی برد. اضافه شدن خروجی هوای مصنوعی در پایین چراغ‌ها و همچنین قرار گرفتن پلاک روی سپر عقب مهم‌ترین تغییرات نمای عقب هستند.

فیس لیفت لاماری یا فورثینگ T5 EVO برای مدل 2024 شباهت خاصی به لامبورگینی اوروس پیدا کرده و می‌تواند علاقه‌مندان این خودرو را در بازار جهان و علی الخصوص ایران افزایش دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا