اخبار داخلی

اولین خودرو تاگا پلاک ملی گرفت

شرکت پادران موتور پس از گذشت یک سال موفق شد برای اولین خودرو تاگا پلاک ملی دریافت کند. این خودرو که محصول کینگ لینگ چین است، پلتفرم مشابهی با ایسوزو دی مکس دارد.

قیمت این خودرو در بازار بین دو میلیارد 400 میلیون تا دو میلیارد و 500 میلیون تومان اعلام شده که توسط نمایندگی‌های پادران موتور عرضه خواهد شد.

تاگا پلاک ملی

تاگا در حالی به عنوان یک خودرو وارداتی پلاک ملی گرفته که تا پیش از این تنها تعداد محدودی چانگان CS35 پلاس توانسته بودند پلاک دریافت کنند. بنابراین کینگ لینگ تاگا از اولین خودروهای وارداتی محسوب می‌شود که واقعا به خاک ایران رسیده و در خیابان‌های کشورمان تردد خواهد کرد.

تاگا پلاک ملی

این خودرو از موتور ۱.۸ لیتری توربو CE18 ب‌ام‌و بهره می‌برد که ۲۲۷ اسب بخار قدرت و ۳۱۰ نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند و یکی از قدرتمندترین موتورها در بین پیکاپ‌های بازار ایران محسوب می‌شود.

کینگ لینگ تاگا در رده پیکاپ‌های لوکس صفر کیلومتر قرار می‌گیرد. این خودرو مجهز به دو کیسه ایمنی هوا، سیستم کنترل پایداری، دوربین دید ۳۶۰ درجه، هشدار خروج از خط، کروز کنترل، دوربین و سنسور عقب، ترمز ضد قفل، توزیع الکترونیکی نیروی ترمز، ترمز دیسکی در هر چهار چرخ و سنسور باد تایرها است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا